💣فروش ویژه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس
فقط و فقط با قیمت ۵۰ هزار تومن

بدست آوردن درآمد دلاری

بدست آوردن درآمد دلاری

مسلماً همه شما از این موضوع که کسب‌وکارهای اینترنتی به مکان محدود نیستند و می‌توانند از سراسر دنیا مشتری جذب کنند با خبر هستید. اگر شما هم یک سایت اینترنتی را مدیریت می‌کنید و به دنبال این هستید. که سایت خود را به‌تمامی نقاط جهان معرفی کنید باید به فکر ترجمه سایت خود به زبان‌های مختلف باشید.

 

برای کسب درآمد دلاری از سایت باید چه کارهایی انجام داد؟

درواقع شما میتوانید که با ترجمه سایت خودتان به زبان‌های دیگر مشترِیهای بین‌المللی داشته باشید. تمامی کشورهای دارای یک ارز مشخص هستند. ازاین‌رو شما میِتوانید با ترجمه سایت خود به زبان‌های متعدد، به‌صورت دلاری و یا ارزهای دیگر، درآمد داشته باشید.

 

کسب درآمد دلاری از سایت خود

اگر شما روش کسب درآمد دلاری را بدانید میتوانید به‌آسودگی به هر میزان که بخواهید به‌صورت دلاری کسب درآمد داشته باشید، البته به همین راحتی‌ها هم نیست و کسب درآمد دلاری دارای نکات و مطالب مهمی است که شما باید به آن‌ها دقت کنید.

کسب درآمد دلاری

به شما دوستان عزیز پیشنهاد می‌کنیم که سایت خودتان را وارد دنیای جهانی کنید و درآمد خودتان را افزایش دهید. اما به این نکته هم توجه کنید که برای این  کارلازم است، دانش  و آگاهی کافی  از نکات فنی آن داشته باشید، درواقع این کار چیزی نیست که شما با یک تصمیم ناگهانی بخواهید آن را انجام دهید. پس با شناخت کافی این کار را آغاز کنید.

از مارکت‌‌های خارجی کسب درآمد کنید

یکی از ویژگی‌های خوب کسب‌ و کارهای اینترنتی این است که شما محدودیتی در خصوص کسب درآمد نخواهید داشت.

یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید با استفاده از آن به‌صورت دلاری کسب درآمد داشته باشید از طریق مارکت‌های خارجی است.

البته ما در اینجا تم فارست را به‌عنوان یک مثال برای شما گفتیم و تنها این مارکت نیست که می‌توانید از آن درآمد داشته باشید. تعداد بسیار زیادی از مارکت‌های خارجی هستند که در سراسر دنیا فعالیت دارند و شما نیز می‌توانید از طریق آن‌ها به درآمد بالا دست پیدا کنید.

این موضوع باعث می‌شود شما از تمامی نقاط دنیا کاربران را به خود جذب کنید و به‌تبع هرچه میزان بازدید از سایت شما بالاتر باشد، درآمد شما نیز بالاتر خواهد رفت.

چگونه درگاهپرداخت دلاری دریافت کنیم؟

مهم‌ترین ویژگی که سایت شما باید برای فروش محصولات در کشورهای مختلف داشته باشد درگاه پرداخت دلاری است.

این درگاه پرداخت به کاربران شما این امکان را می‌دهد تا از هر جای دنیا محصولات شما را خریداری کنند و هزینه آن را به‌صورت دلار پرداخت نمایند.

پیشنهاد ویژه
GTM چیست؟|چرا از همیت بسزایی برخوردار است؟

اگر شما بر روی سایت خود درگاه پرداخت دلاری نداشته باشید دچار مشکل میشوید و ممکن است بسیاری از کاربران خارج از کشور خود را از دست بدهید.

چراکه در صورت عدم وجود این درگاه آن‌ها امکان خرید هیچ محصولی از شما را نخواهند داشت. ازاین‌رو داشتن یک درگاه پرداخت دلاری جزء ضرورت‌های یک کسب‌وکار اینترنتی بین‌المللی می‌باشد.

ساخت اکانت Pay Pal و مدیریت آن

کسب درآمد به‌صورت دلاری نیاز به یک سری ابزار دارد که در بالا به آن اشاره کردیم ، به‌عنوان مثال یکی از این ابزارهای این است که شما با استفاده از یک سیستم، برای کاربران خود امکان پرداخت هزینه را فراهم کنید.

یکی از ابزارهایی که می‌تواند در این مسیر به شما کمک فراوان کند، داشتن اکانت Pay Pal می‌باشد. ممکن است شما با واژه Pay Pal آشنا نباشید که در اینجا توضیح کوتاهی برای شما خواهیم داد.

سیستم Pay Pal درواقع پول شما را با امنیت کامل نقل‌وانتقال می‌دهد. شما برای اینکه بتوانید از کشورهای دیگر به‌صورت دلاری درآمد داشته باشید باید به‌طور حتم یک راه‌حل برای نقل‌وانتقال درآمد خودتان داشته باشید.

Pay Pal یکی از امن‌ترین و بهترین مواردی است که شما می‌توانید به‌صورت کامل توسط آن پول خود را انتقال دهید.

درواقع شما با استفاده از PayPal می‌توانید به کاربران سایت خود این امکان را بدهید که از این طریق محصولات شما را خریداری کنند و به‌آسانی هزینه آن را به‌صورت اینترنتی بپردازند.

شما در این سرویس این امکان را دارید که فقط با یک آدرس ایمیل، یک اکانت بسازید. شمادر ساخت حساب کاربری در این سیستم در ساده‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن میتوانید این کار را انجام دهید و شما دردسر زیادی برای ساخت اکانت در این سرویس نخواهید داشت.

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که ممکن است اکانت شما در این سیستم به دلیل تحریم‌هایی که الآن وجود دارد مسدود شود. و شما باید با یک سری اقدامات آن را برطرف کنید.

 

درگاه پرداخت ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین

بیت کوین یکی از رمز ارز‌های معروف دیجیتالی است که این روز‌ها هیاهوی زیادی را به پا کرده میتوانید استفاده کنید.

برای اینکه تبلیغی نکرده باشیم، سایت یا سرویس خاصی را برای این‌کار پیشنهاد نمی‌کنیم. اما همین حالا می‌توانید عبارت درگاه پرداخت بیت‌کوین را در گوگل سرچ کنید. مشاهده خواهید کرد که سرویس‌های ایرانی و خارجی زیادی هستند که خدمات درگاه پرداخت بیت‌کوین را به شما ارائه می‌کنند.

 

امیدواریم این مقاله به شما برای شروع کسب درآمد دلاری کمک کرده باشد. موفق باشید.

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید