💣فروش ویژه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس
فقط و فقط با قیمت ۵۰ هزار تومن

درآمد زایی از طریق طراحی سایت

درآمد زایی از طریق طراحی سایت

 

درآمد زایی از طریق طراحی سایت

بررسی 10 روش مختلف کسب درآمد با طراحی سایت و طراحی وب سایت در این مقاله

 

وب سایت چیست و چه مزیت هایی دارد؟ وب سایت محیطی است که شما می توانید محصولات ، عکس ها ، فیلم ها و… خود را به دید جهانی بگذارید.

حال از طریق انجام خدمتی در وبسایت خود میتوانید کسب درآمد کنید یا برای افراد دیگه طراحی وبسایت انجام دهید.

 

چطوری با طراحی وب سایت کسب درآمد بکنیم؟

الان که  تصمیمتان را گرفته اید و می خواهید شروع به کسب درآمد با طراحی سایت کنید.نیاز به یک نقشه راه داریدتا بتوانید به سرعت از حرفه طراحی سایت به درآمد برسید.در ادامه گام هایی را که برای تبدیل شدن به یک طراح سایت باید بردارید به شما توضیح خواهم داد.

 

شما میتوانید با این روش ها به سادگی درآمد زایی کنید؟

 

1- تبدیل به یک متخصص شوید.

شما در اولین گام باید یاد بگیرید و شروع کنید به دیدن محصولات آموزشی.

سایت های زیادی هستند که دوره های آموزشی زیادی میزارند و شما میتوانید با ثبت نام در دوره های آموزشی یادگیری را شروع کنید.

 

نمونه سایت معتبر آموزشی : W3Schools.com

 

2- یک رزومه مناسب برای خودتان بسازید.

بعد از دیدن فیلم های آموزشی و خواندن مقالات متنوع طراحی وب سایت دست به انجام دادن پروژه های ساده بزنید ، یک رزومه مناسب برای خودتون داشته باشید.

یادتون نره که داشتن یک رزومه قوی و خوب میتواند شما را به بالا ببرد.زیرا تمامی توانایی های خود را به نمایش میزارید و این عمل میتواند حس اعتماد را شرکت ها یا مردم ایجاد کند.

 

3- حالا می توانید درخواست استخدام کنید.

بعد از اینکه شما تخصص مورد نظر را کسب کردید ، و یک رزومه قدرتمند را برای خودتون درست کردید و نمونه کار داشتید.

میتوانید با درج آگهی یا جستجو در اینترنت برای تخصص مورد نظر خودتون کار پیدا کنید. امرزه افرادی که طراحی وب سایت یاد دارند خیلی راحت میتوانند درآمد خود را گسترش بدهند.

 

پیشنهاد می شود : طراحی سایت

 

بررسی 10 روش مختلف کسب درآمد با طراحی سایت

1- به عنوان یک مدیر سایت فعالیت کنید

می توان گفت این گزینه به نوعی شبیه به گزینه قبلی است.با این تفاوت که در روش قبل شما پروژه های زیادی دریافت می کردید که وظیفه طراحی آن را بر عهده داشتید. اما در این روش مسئولیت تنها یک پروژه بر عهده شما خواهد بود.کار به عنوان یک مدیر سایت مزایا و معایب خودش را دارد.

 

2-کار برای شرکت های طراحی سایت(کارمندی)

شما می توانید به عنوان کارمند در شرکت طراحی سایت کار کنید و وقت خود را صرف طراحی وب سایت برای مشتری های شرکت کنید. کسب درآمد با حرفه طراحی سایت در این روش مزایای خاص خودش را دارد.به عنوان یک طراح سایت شاغل ، می توانید بدون هیچ دغدغه ای تمرکزتان را روی طراحی سایت و کسب درآمد با طراحی سایت بگذارید.

اگر در یک شرکت طراحی سایت استخدام شوید احتمالاً مبلغ مشخصی را به شما پرداخت می کنند،(بسته به کارفرما) علاوه بر آن احتمالاً مزایایی مانند مرخصی و بیمه درمانی نیز خواهید داشت.

 

۳-شرکت طراحی سایت راه اندازی کنید

امروزه شاهد این واقعیت هستیم که کسب و کارهای سنتی پتانسیل لازم را برای رشد سریع از دست داده اند. با بالا رفتن رقابت در بازار سنتی شما برای اینکه بتوانید به موفقیت برسید باید سرمایه زیادی داشته باشید در غیر این صورت شکست می خورید البته روی صحبت من با کسانی است که تازه می خواهند شروع کنند و دانش و تجربه کار در بازار و یا رابطه لازم برای رسیدن به موفقیت را ندارند.اما دنیای اینترنت جاذبه ها و درآمد های خودش را داردو بسیاری از کسب و کار ها می خواهند که بیزینس خودشان را وارد دنیای اینترنت کنند.

پیشنهاد ویژه
13 ابزار یافتن بهترین کلمات کلیدی

 

۴ –  کسب درآمدبا طراحی سایت به روش فریلنسری

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید از طراحی سایت کسب درآمد کنید روش فریلنسینگ یافریلنسری است. در این روش شمامی توانید با ایجاد حساب کاربری و ساخت یک رزومه مناسب در وب سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند با کار در منزل به درآمد های خوبی برسید. داشته ایم دوستانی را که توانسته اند با سعی و تلاش درآمد های بسیارخوبی را از این روش به دست بیاورند.

 

۵ – افزونه یا قالب برای سیستم مدیریت محتوای ورد پرس بسازید

یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا که نزدیک به ۲۵ درصد از وب سایت های دنیا با اون ساخته شده اند و روز به روز هم این وب سایت ها درحال افزایش هستندسیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

شما می تونید با ساختن قالب یا افزونه برای این سیستم مدیریت محتوای پر طرفدار و فروختن آنها در مارکت های وردپرس به درآمد های بسیار بالایی دست پیدا کنید.

 

 

۶ – آموزشگاه آنلاین راه اندازی کنید

ممکنه شما چندین سال در زمینه طراحی سایت فعالیت داشته و توانایی تدریس را داشته باشید. یکی از کسب و کارهایی که می تواند شما را به درآمد های بسیار بالایی برساند راه اندازی یک وب سایت آموزشی است.

 

۷- استارت آپ راه اندازی کنید

یکی از پرسود ترین و پردرآمد ترین گزینه های کسب و کار اینترنتی که شاهد رشد چشمگیر آننها در ۱۰ سال گذشته در کشورمان بودیم استارت آپ های موفقی مثل : اسنپ و تپسی هستند.

 

۸- وبلاگ آموزشی طراحی سایت راه اندازی کنید

گزینه دیگر برای کسب درآمد به عنوان یک طراح سایت ، راه اندازی و اجرای یک وبلاگ طراحی سایت است. شما می توانید از وبلاگ به عنوان روشی برای ارتقاء خدمات طراحی خود و گرفتن مشتری در حین اجرای وبلاگ نیز استفاده کنید ، یا می توانید به روش های دیگری (مانند تبلیغات ، برنامه های وابسته یا فروش محصولات) روی کسب درآمد با وبلاگ تمرکز کنید.

 

۹ – یک نویسنده برای وبلاگ های طراحی سایت باشید.

اگر ایده نوشتن مقالات وبلاگ در مورد طراحی را دوست دارید ، اما نمی خواهید وبلاگ خود را شروع کنید و برای درآمد زایی مدت زمان طولانی صبر کنید ، کار به عنوان نویسنده مستقل می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

۱۰ –  فروش فایلهای گرافیکی آماده 

  • فروشگاه خود را راه اندازی کنید :

می توانید فروشگاه خود را برای فروش منابع خود ایجاد کنید. به ترافیک و مخاطب نیاز خواهید داشت ، اما شما کنترل کاملی خواهید داشت و مجبور نیستید درآمد را با یک شخص یا شرکت دیگر تقسیم کنید.

  • فروش در بازار :

شما می توانید طرح های خود را در سایتهای فروش فایلهای گرافیکی بفروشید.

 

 

نتیجه گیری: با توجه به رشد روز افزون علم و تکنولوژی و عصر ارتباطات شما میتوانید با انجام خدمات در زمینه طراحی وبسایت یا مدیریت به بالا ترین درآمد برسید.

 

امیدواریم این مقاله برای شما عزیران مفید بوده باشه.

5/5

سوالات متداول

طراحی وب چیست؟

هر آن چیزی که کمک میکند وبسایت ما بهتر و زیباتر دیده شود را طراحی وب میگوند.

وبسایت چیست؟

وب سایت‌ها نیز به مانند ما انسان‌ها دارای اسمی منحصر به فرد هستند که در دنیای وب به آن‌ها دامنه یا
دامین گفته می‌شود.

چگونه از طراحی وبسایت کسب درآمد کنیم؟

شما میتوانید با مشاهده این مقاله و انجام پروژه های کوچک خود را برای روش های کسب درآمد آماده کنید و با انجام خدمات کسب درآمد کنید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید