💣فروش ویژه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس
فقط و فقط با قیمت ۵۰ هزار تومن

قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل

قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل

 

 

باسلام خدمت شما عزیزان امروز با مقاله آموزشی قرار گرفتن سایت وردپرس در صفحه اول جستجوی گوگل در خدمت شما هستیم.

چگونه می‌توان دیوار جلوی صفحه ی اول گوگل را شکست؟

راه های زیادی برای شروع تولید محتوا برای رسیدن به رنک و رتبه‌ی خوب وجود دارد که در گام اول باید بدانید از چه ابزارهای جستجو استفاده کنید تا صفحه اول جستجوی گوگل را برای وبسایت خود تصاحب کنید و بر مبنای آن محتوای جدید و جذابی تولید کنید.هر چند، زمانیکه شما روی برندسازی و سازماندهی وبسایت خود کار می‌کنید به طور قابل ملاحظه‌ای می‌توانید بر رنک سایت تاثیر بگذارید و جایگاه خوبی در گوگل کسب کنید. مطابق تحقیقات به طور میانگین 33 درصد ترافیک جستجو مربوط به اولین نتایج است.

 

قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل

 

طبق تجربیات، اکثر افراد پس از جستجو در مورد مطلبی، به 3 نتیجه اول گوگل توجه می‌کنند و اگر رنک شما جزء شماره های 11 به بعد باشد ممکن است اصلا دیده نشوید.

اکثر افراد اصلا به صفحات دوم در جستجو نمی‌روند و گوگل هم می‌گوید که بهترین نتایج در همان صفحه‌ی اول موجود است. گوگل می‌تواند به راحتی اطلاعات شما را بررسی کرده و در اختیار کاربران و مخاطبان قرار دهد. در واقع این گونه بگوییم که گوگل از محتوای وبسایت شما برای کمک به کاربران استفاده می‌کند. تنها کاری که باید بکنید این است که با تولید محتوای با کیفیت گوگل را متقاعد کنید که در نتایج صفحه اول جستجوی گوگل محتوای شما را نمایش دهد.

 

قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل

 

سئوی اولیه را برای صفحه اول جستجوی گوگل فراموش نکنید

با توجه به اینکه از وبسایت وردپرسی استفاده می‌کنیم برای اجرای سئوی اولیه مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید از افزونه‌های سئوی وردپرس استفاده کنید و به راحتی محتوای خود را سئو کنید.

پیشنهاد می‌شود که حتما از ابزار سرچ کنسول استفاده کنید و با وارد کردن نقشه سایت خود در آن، به گوگل کمک کنید که سایت شما را بررسی کند و نتایج آن را برای شما نمایش دهد. شما با استفاده از اطلاعاتی که در سرچ کنسول دریافت می‌کنید می‌توانید صفحات سایت خود را بهبود ببخشید و سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید.

پیشنهاد ویژه
بانک اطلاعاتی 100+ سایت برای ساخت بک لینک رایگان با اتوریتی بالا

 

قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل

 

جنگ سئو را برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شروع کنید

چنانچه بتوانید در انتخاب نوع دامنه‌ی سایت به خوبی اقدام کنید شانس بهتری برای صعود دارید. از طرفی باید تمام تلاش خود را برای تولید محتوا بگذارید؛ اما این را بدانید که رسیدن به یک رتبه مناسب و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل اصلا کار راحتی نیست و با تلاش مستمر ممکن می‌شود. حتما از کلمه‌ی کلیدی مناسب در تولید محتوا استفاده کنید و با ابزارهای مختلف می‌توانید کلمات کلیدی مناسبی را برای محتوای خود انتخاب کنید.

 

قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل

 

 

پیشنهاد میشود : سئو سایت | بهینه سازی وب سایت | افزایش رتبه سایت

 

آوردن سایت به صفحه اول گوگل

اولین اقدامی که باید برای رسیدن به صفحه ی اول انجام دهید پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب است که باید کلمه کلیدی انتخاب کنید که بیشترین جستجو را دارند و سپس باید بر اساس این کلمه‌ی کلیدی محتوای غنی و بهینه‌ای تولید کنید. محتوای شما باید مفید، مرتبط و به روز باشد و از همه مهم‌تر تعداد کلیک بالایی را به خود اختصاص دهد. باید محتوای خود را به گونه‌ای منظم و بر طبق یک برنامه‌ی خاص روی سایت قرار دهید تا گوگل طبق این برنامه به سایت شما سر بزند و سایت شما را بررسی نماید.

پس از گذشت چند هفته از شروع فعالیت و نوشتن محتوا باید از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتکیس استفاده کنید و ببینید وضعیت جستجو به چه شکل است و بر اساس آن بهتر می‌توانید برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برنامه‌ریزی کنید.

 

قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل

 

استفاده از ابزارهای تحلیلی

شما با استفاده از سرچ کنسول و یا گوگل آنالیتیکس و یا سایر ابزارهای تحلیلی، می‌توانید به راحتی میزان کلیک در گوگل و یا میزارن نمایش مطالب خود را بررسی کنید و اگر مطلبی نیاز به بروزرسانی داشت، سریعا برای بروزرسانی آن اقدام کنید.

قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل

5/5

سوالات متداول

چگونه رتبه اول جستجوی گوگل را بگیریم؟

با روش هایی که توضیح دادیم به راحتی میتوانید رتبه اول را کسب کنید.

آیا کار سختی است رتبه اول گرفتن؟

در جواب باید بگوییم که خیر شما با رعایت نکات بالا به راحتی میتوانید رتبه کسب کنید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید