ترفندهای اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام

امروزه همه افراد به دنبال بروزترین ترفندهای اینستاگرام هستند تا بتوانند جدیدترین ترفندهای اینستاگرام را بر روی اکانت خود پیاده سازی کنند تا بتونن در کسب وکار خود موفق باشند و درآمدهای چند میلیونی به دست بیارن و بتونن به رویاهای دست نیافتنی رو به حقیقت تبدیل کنند.

در حال حاضر به جرات میتوان گفت که اینستاگرام یکی از برترین برنامه های برای استفاده از فضای مجازی است امروزه کمتر کسی هست که اینستاگرام رو نشناسد. برخی از افراد، برای گشت و گذار در دنیای مجازی، استفاده می کنند و برخی نیز آن را برگ برنده ای برای بازاریابی کسب و کار خود می دانند و از آن، به بهترین شکل، استفاده می کنند.

با توجه به آمارهایی که در سایت های معتبر وجود دارد 80 درصد کاربران اینستاگرامی به طور معمول با جستجو در پیج های مختلف، خرید خودشون رو از این شبکه اجتماعی انجام میدهند، البته خرید اجناس مانند پوشاک، لوازم جانبی موبایل، خودرو و … .
60 درصد کاربران فعال در وب سایت ها، ساعاتی از روز خود را به بازدید از شبکه های اجتماعی مخصوصا، اینستاگرام می گذارند.
این آمارهای جهانی، نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد این شبکه اجتماعی برای تمام کاربران دنیای وب است.

ما  در این مقاله قصد داریم شما  را با ترفند های مخفی، جذاب و بسیار کاربردی بازگو کنیم تا با هر کدوم از اون ها، بتونید بهترین اتفاقات رو برای کسب و کار خودتون، رقم بزنید. اینستاگرام همیشه دارای برخی ترفندها، تنظیمات ویژه، گزینه های خاص است که قطعا کمتر کسی، از آن ها اطلاع دارد.

 

ترفندهای اینستاگرام

1) با Notifications، از جدیدترین پست صفحات مورد علاقتون، باخبر شوید

یکی از مسئله هایی که ما با پست های جدید اینستاگرام داریم، این هست که دیر متوجه پست جدید صفحات مورد علاقمون میشیم. شما با فعالسازی، گزینه اطلاع رسانی پست و استوری در پیج مورد علاقتون، زمانی که آن ها، پست یا استوری جدیدی رو در اینستاگرام، بارگزاری کنند، در قسمت اعلان های تلفن همراه شما، همانند یک پیامک، به شما اطلاع رسانی می شود.

برای فعالسازی این بخش، کافیه مراحلی که تو تصاویر زیر هست رو دنبال کنید:

  1. وارد قسمت تنظیمات بشوید
  2. در بالای صفحه گزینه following را انتخاب کرده
  3. و سپس گزینه Notifications انتخاب نمایید
  4. در آخر دو گزینه Posts و Stories را فعال کنید

این نکته را به یاد داشته باشید که هر ترفندی که در اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید ابتدا باید جذابیت آن، برای کاربران رو در نظر بگیرید.

تو جه داشته باشید که این notifications یا سیستم اطلاع رسانی در اعلان ها در صورتی که برای این اپلیکیشن، فعال باشد، می توانید این اعلان ها را دریافت کنید. برای اینکار کافیه برید تو تنظیمات موبایلتون و قسمت اعلان برنامه ها، و سیستم اعلان اپلیکیشن اینستاگرام رو فعال کنید. البته که این سیستم برای بعضی از اپلیکیشن ها مانند اینستاگرام، به صورت پیش فرض، فعال است.

 

 

2) با یک فونت خاص، Bio اینستاگرام خود را ایجاد کنید!

یکی دیگر از تکنیک های فوق العاده در آموزش ترفندهای اینستاگرام که قطعا برای شما جذابیت زیادی داره، تغییر فونت متن Bio اینستاگرام است.

حتما می دونید که قسمت Bio در اینستاگرام چه کاربردی برای شما دارد. عموما کاربران این بخش رو برای معرفی خودشون، روحیات و احساساتشون و به نوعی معرفی کسب و کار و مهارتشون، استفاده می کنند. بنابراین، این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

یکی از جدیدترین ترفندهای اینستاگرام که کمتر کسی از اون استفاده کرده، تغییر فونت هست. ما برای استفاده از این ترفند با دو وسیله، شما رو راهنمایی می کنیم. موبایل و لپ تاپ.

 

قرار دادن فونت خاص برای bio اینستاگرام به وسیله موبایل

شما می تونید از وب سایت LingoJam برای این کار استفاده کنید.

کافیه سایت مورد نظر رو باز کنید، متنی که می خواهید فونتش رو تغییر بدین رو در قسمت سمت چپ تایپ کنید. سپس در قسمت سمت راست، اون متن یا عبارت رو با انواع فونت های مختلف، مشاهده کنید.

حال فونت مورد نظر خودتون رو انتخاب و کپی کنید، به اپ اینستاگرام بروید، قسمت ویرایش پروفایل، قسمت bio و در آخر آن را در این قسمت، paste کنید.

 

قرار دادن فونت خاص برای بیو اینستاگرام به وسیله کامپیوتر یا لپ تاپ

اگر می خواهید از این ترفندهای اینستاگرام، در لپ تاپ استفاده کنید و پروفایلتون رو با سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ ادیت کنید، سایت Font Space مرجعی فوق العاده برای تغییر فونت بیو در اینستاگرام است. شما در چند ثانیه می تونید بهترین فونت رو برای خودتون انتخاب و اون رو برای بیو، بارگزاری کنید.

پیشنهاد ویژه
چگونه با نرم افزار CRMبا مشتری ارتباط برقرار کنیم که باعث متحول شدن کسب و کار ما شود؟

 

جذب لایک و فالوور واقعی و هدفمند با ربات اینستاگرام نینجاگرام

 

در ادامه، مراحل تغییر فونت بیو با کامپیوتر یا لپ تاپ، را برای شما لیست کرده ایم:

1.انتخاب فونت مورد نظر از سایت Font Space
2.کلیک روی گزینه دانلود فونت
3.باز کردن پوشه فونت دانلود شده
4.باز کردن فایل فونت
5.نصب فونت بر روی سیستم
6.باز کردن سایت اینستاگرام
7.ورود به اکانت خود
8.وارد شدن به قسمت ویرایش پروفایل
9.ویرایش بیو با فونت مورد نظر

ترفندهای اینستاگرام

3) اضافه کردن یک کارکتر خاص به بیو پروفایل

یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام که قطعا برای هر کسی، جذاب، کاربردی و جالب است، استفاده از کارکترهای خاص در بیو پروفایل می باشد.

همان طور که در بخش قبلی آموزش ترفندهای اینستاگرام گفتیم، شما نه تنها می تونید، فونت bio رو تغییر بدین، بلکه قابلیت اضافه کردن کارکترهای خاص همانند شکلک های مختلف، در بیو پروفایلتون رو دارید. ممکن است برخی کارکترهایی که نیاز دارید رو در صفحه کلید هوشمند موبایل و لپ تاپ خود پیدا نکنید.

 

ما این ترفند اینستاگرام رو هم برای استفاده در موبایل و هم در لپ تاپ برای شما، توضیح می دهیم:

اضافه کردن کارکتر خاص در اینستاگرام با موبایل

توی این قسمت از آموزش ترفندهای اینستاگرام، می خواهم یک اپ برای اضافه کردن کارکترهای خاص، کاربردی هست رو به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن Character Pad دنیایی از کارکترها، حروف یونایی و علامت های خاص رو به شما نشون میده و شما می تونید از این کارکترهای در هر متن همانند بیو پروفایل یا پست اینستاگرامی، استفاده کنید. کافیه این اپلیکیشن رو دانلود کنید، وارد اپ شوید و کارکتر خود را انتخاب و در متن مورد نظر استفاده کنید.

 

 

اضافه کردن کارکتر خاص در اینستاگرام با لپ تاپ

این روش رو شاید بیشتر شما باهاش آشنایی داشته باشید. یکی از بهترین معرف های نمادها و کارکترهای خاص برای استفاده در متن نوشتاری، بخش Symbol نرم افزارهای مایکروسافت است.

شما کافیه یک فایل ورد جدید رو باز کنید، متن خودتون رو تایپ کنید و سپس از قسمت Symbol همانند تصویر زیر، کارکتر خاص خودتون رو انتخاب کنید و در آخر اون رو وارد قسمت بیو پروفایل یا هر قسمت دیگری در اپ اینستاگرام کنید.

 

 

4) بدون وارد شدن به اکانت خود، در دنیای اینستاگرام جستجو کنید

ممکن است شما بخواهید با یک دستگاهی غیر از موبایل و لپ تاپ شخصی خود، وارد اینستاگرام شده و مطلبی را به دوست خود نشان دهید یا اینکه از نظر امنیتی نمی خواهید نام کاربری و رمز عبور خود را در سیستمی غیر از سیستم خود، وارد کنید. برای این کار ما دو تا از کاربردی ترین ترفندهای اینستاگرام را بهتون، پیشنهاد میدهیم:

1.اضافه کردن یک نام کاربری به آدرس سایت اینستاگرام

شما هر اکانتی که می خواهید اطلاعاتی از آن دریافت کنید، می توانید با وارد کردن نام کاربری آن، بعد آدرس سایت اینستاگرام به صورت زیر، از این اکانت بازدید، کنید:

جستجو در گوگل با الگوریتم جستجو در صفحات یک سایت

گوگل الگوریتمی را برای کاربران ایجاد کرده است که با استفاده از آن، می توانید یک عبارت خاص را در صفحات یک سایت، جستجو کنید نه در میان هزاران سایت. کافیست الگوریتم زیر را در فیلد جستجو گوگل، جستجو کنید:

site:instagram.com name of user

شما باید به جای name of user، نام کاربری مورد نظرتون رو جستجو کنید تا در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

 

5) تمام پست هایی که لایک کردید را در اینجا ببینید

تا حالا شده که بخواهید تمام پست هایی که دوست داشتید و به قول گفتنی، لایک کردید رو یکجا، ببینید؟ نیازی نیست که الگوریتم یا ترفند خاصی رو پیاده سازی کنید. شاید این ترفند، درخور آموزش ترفندهای اینستاگرام نباشد، اما هر ترفندی، به هر حال برای یک روزی، به کار شما، خواهد آمد.

برای این کار کافیست مراحل زیر را با تلفن همراه خود، طی کنید:

وارد قسمت تنظیمات شوید
گزینه Account را انتخاب کنید
درآخر گزینه Posts You’ve Liked را انتخاب نمایید.

شما از این ترفند برای unlike کردن پست های اخیری که لایک کردید نیز می توانید استفاده کنید. کافیست با توجه این صفحه از اینستاگرام پستی که از لایک کردن آن، پشیمان شده اید، پیدا کرده و آن را unlike کنید.

 

امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد. موفق باشید

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید