جدیدترین معیارهای سئو فنی در سال ۲۰۱۹

جدیدترین معیارهای سئو فنی در سال 2019

آیا در رابطه با سئو فنی Technical SEO در سال 2019-1397 چیزی میدانید؟ در ادامه ما یک طرح کلی از چیزی که در ذهن داریم را به شما ارائه می کنیم.

سئو فنی نسبت به چیزی که ما به عنوان سئو استاندارد می دانیم متفاوت می باشد. سئو فنی در زمینه تحلیل محتوا، موضوعات را عمیق تر بررسی می کند و به شما این امکان را می دهد تا جمع بندی های بسیار جالبی را به دست بیاورید.

Mike King از iPullRank یک ارائه بسیار آگاهی دهنده در Catalyst’s TechSEO Boost ارائه می کند و ایده بهتری برای وضعیت غیر استاندارد سئو فنی را در اختیار ما قرار می دهد.

شما چه یک متخصص سئو باشید و یا این که تازه کار خودتان را شروع کرده باشید، قطعا نکات کلیدی مهمی در اطلاعات ارائه شده وجود دارد که خیلی به کار شما می آید.

 

تعریف سئو فنی

سئو فنی یا سئو تکنیکال چیست؟ اولین چالشی که در رابطه با سئو فنی مطرح می شود، تعریف دقیق آن می باشد. همیشه به راحتی نمی توان سئو فنی را تعریف کرد.

در واقع، حتی افراد حرفه ای در زمینه سئو هم نمی توانند آن را تعریف کنند.

Mike King از 300 نفر خواسته است که تعریف خودشان از سئو فنی را مطرح کنند. چیزی که جالب بود، این بود که هیچ گونه تطابقی بین این تعاریف وجود نداشت. بسیاری از پاسخ دهنده ها بیان کردند که عملکرد وبسایت و معماری اطلاعات بخش هایی از فعالیت های سئو فنی می باشد. اما، این ها، وظایفی هستند که گاهی در زمینه های دیگر سئو هم مطرح می شوند.

همانطور که Mike King می گوید، هر کاری که ما انجام می دهیم در واقع وظیفه فرد دیگری است.

بهترین تعریف برای سئو فنی به عنوان یک حرفه، تفکر حرفه ای و کنجکاو در رابطه با تمام موارد سئو می باشد.

متخصصین سئو فنی آن قدر کنجکاو هستند که همیشه چیزهایی که می توانند را، تغییر می دهند و آن را دست کاری می کنند.

چیزی که ما باید به یاد داشته باشیم این است که هیچ سئو فنی به عنوان یک زمینه علمی مشخص وجود ندارد. سئو فنی می تواند شغل کنار هم قرار دادن بخش های مختلف برای ایجاد مقیاس مناسب و یا حل مشکلاتی باشد که سئو را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این صورت، اگر ما می خواهیم تفاوت های بین سئو فنی و سئو استاندارد را توضیح دهیم، ما باید به یاد داشته باشیم که سئو فنی در رابطه با مقیاس پذیری، عمق، جزییات، درک پیشرفته از عملکرد های مختلف و همچنین اجرای آن ها می باشد.

جدیدترین معیارهای سئو فنی در سال 2019

 

معیار های سئو فنی 2019

یکی دیگر از چالش هایی که ما در زمینه سئو فنی می بینیم و گاهی به صورت عمومی در زمینه سئو هم دیده می شود این است که معیار های سئو موجود در این زمینه خیلی شفاف نیستند.

ابزار های بسیار زیادی برای اندازه گیری تعریف ما از موفقیت وجود دارد اما ما هنوز یک تعریف دقیق و داوری شده در رابطه با معیار های اختصاصی لینک ها نداریم.

ما چطور می توانیم بگوییم که کدام معیار بیش از بقیه معیار ها اهمیت دارد؟ ما چطور می توانیم موفقیت را تعریف کنیم و همه نسبت به تعریف ارائه شده موافق باشیم؟

این موضوعات باعث می شود که ما سئو سایت را به صورت استاندارد در بیاوریم.

ما باید سه موضوع را به صورت استانداردهای سئو مشخص کنیم :
محاسبات گسترده PageRank
قابلیت انتقال داده های کراول
رتبه بندی های کلی

این موارد می تواند به ما کمک کند تا با داشتن یک درک مشترک با تمام کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، بتوانیم تخصص سئو خودمان را بهبود دهیم.

 

سئو فنی در سال 2019

در صورتی که شما می خواهید مهارت های سئو فنی خودتان را در سال 2019 بهبود بخشید، چند نکته کلیدی در قسمت زیر وجود دارد که حتما باید در نظر داشته باشید:

ایجاد زبان طبیعی می تواند یکی از مهم ترین موضوعات در آینده باشد. ما می توانیم همیشه حواسمان نسبت به محتوای خوب باشد و باید بتوانیم این محتوا را برای SERP ها بهینه سازی کنیم. جستجوی کلمات کلیدی معنایی همچنین می تواند بسیار مفید باشد و ما باید زمان بیشتری را برای آن صرف کنیم. این کار حتی می تواند به ما کمک کند تا معیار های صحیحی برای سئو به دست بیاوریم تا بتوانیم جمع بندی های بهتری داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه
بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

سه نوع مختلف از تست های کاربردی در این زمینه وجود دارد که ارتباط زیادی با سئو فنی دارد:

تست های واحد (تست یک عملکرد خاص برای تضمین عملکرد آن) تست های یکپارچگی (استفاده از منطق خودتان برای ایجاد کردن یک سیستم بزرگتر و یکپارچه) تست های UI (تست کردن رابط کاربری اولیه بر روی وبسایت که این حالت، کند ترین نسخه تست می باشد)

مرورگر های بی جان می توانند در فرایند توسعه تست ها، بسیار مفید باشند. ما مایل هستیم که از این مرورگر ها برای محتوای تولید شده با استفاده از Javascript استفاده کنیم اما می توان از این مرورگرها برای تست های خودکار نیز بهره مند شویم.

از این نقطه نظر، ما می توانیم متخصصین سئو فنی 2019 را به عنوان مدیران تولید در نظر بگیریم. تمرکز آن ها بر روی توسعه تست های مختلف و اجرای این تست ها و آزمایش ها با سناریو های مختلف می باشد.

جدیدترین معیارهای سئو فنی در سال 2019

در قسمت زیر چند نکته اضافی دیگر هم در رابطه با سئو فنی ارائه می کنیم:

همیشه انتظارات فنی برای محتوایی که رتبه بندی خوبی دارد، وجود خواهد داشت. ما می توانیم این انتظارات را با تحلیل های متنی صحیح، بهینه سازی عالی و مرور محتوا که باعث می شود متوجه شویم دقیقا گوگل به دنبال چه چیزی است، برطرف کنیم.

شما می توانید زمان بیشتری را صرف تست های خودکار، تست های واحد و تست با مرورگر بکنید. شما می توانید تست های مختلف را انجام دهید تا ببینید آیا تمام موارد مطابق با انتظار شما هستند یا خیر. توسعه تست محور، ایده ای است که می تواند به شما کمک کند تا تمام بخش های وبسایت خودتان را چک کنید.

تحلیل فایل های گزارش یکی از مهم ترین موارد می باشد. در صورتی که شما گزارش های مربوط به سئو خودتان را تحلیل نمی کنید، احتمالا با مشکل رو به رو می شوید.

PageRank هنوز یکی از معیار های اندازه گیری می باشد. حتی در صورتی که ما قابلیت رویت کامل نداشته باشیم، باز هم تحلیل کردن آن، اهمیت بسیار زیادی دارد.

ما باید نسبت به درک گوگل، کاملا کنش گرا باشیم. ما همیشه باید داده های موجود را واکاوی کنیم تا بتوانیم از نحوه کار گوگل، سر در بیاوریم.

هیچ وقت توان استراتژی لینک سازی های داخلی را دست کم نگیرید. هر چه صفحه شما بزرگتر باشد، موفقیت آن بیشتر می شود.

 

ابزارهای سئو فنی در سال 2019

اگر شما می خواهید از ابزار درست برای سئو فنی (Technical SEO) خودتان استفاده کنید، در قسمت زیر لیستی ارائه شده است که Mike در ارائه خودش معرفی کرده است.

Ryte 
Botify 
Cognitive SEO
Chrome canary
Csvkit
Knime 
MonkeyLearn

شما می توانید در رابطه با ابزار رایگان سئو فنی، از لیستی که ما ارائه کرده ایم استفاده کنید.

 

حرف آخر

وقتی صحبت از سئو فنی یا technical SEO می شود چیزی که ما در ذهن مان تداعی می شود، کنجکاو بودن است. شما نباید یک تعریف مشخص و دقیق از وظایف و نقش خودتان به عنوان یک سئو کار فنی داشته باشید. این وظایف و نقش ها ممکن است مبتنی بر شرکتی که در آن کار می کنید، متفاوت باشد.

اما شما باید همیشه تلاش کنید که بفهمید بخش های مختلف سئو، چطور عمل می کنند. شما باید یک ذهن پرسش گر داشته باشید تا بتوانید متوجه شوید چرا یک بخش نسبت به بخشی دیگر، موفقیت بیشتری داشته است.

همچنین احتمالا این روش، بهترین راه برای رسیدن به یک ذهنیت جدید می باشد.

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید