💣فروش ویژه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس
فقط و فقط با قیمت ۵۰ هزار تومن

ترفندهای افزایش بازدید سایت بصورت ساده و بدون هزینه

ترفندهای افزایش بازدید سایت بصورت ساده و رایگان

روش های افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

 

افزایش بازدید سایت یکی از اصلی ترین فعالیت هایی است که هر شخصی که دارنده سایتی است باید به آن اهمیت دهد. در واقع اگر شما صاحب هر کسب و کار آنلاینی هستید باید در صدد افزایش دادن بازدید سایت خود باشید. فرقی نمی کند چه خدمات و محصولاتی را ارائه می دهید، در هر صورت باید به فکر افزایش دادن بازدید سایت تان باشید. کاملا مشخص است که ترافیک هر سایتی بخشی از سرمایه آن است.

هر چقدر که وب سایت شما از هر لحاظی عالی باشد تا زمانی که نتوانید ترافیک واقعی دریافت کنید بی فایده است و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

دلیل عمده بسیاری از کسب و کارهای آنلاینی هم که موفق نیستند نداشتن ترافیک کافی است. همین حالا وب سایت هایی وجود دارند که از هر لحاظی با کیفیت هستند ولی مشکل اصلی آن ها دیده شدن است. در واقع مدیران این سایت ها در بالا بردن ترافیک سایت شان توانایی ندارند و نمی توانند به خوبی روزانه ترافیک واقعی و هدفمندی را روانه سایت خود کنند.

در این مقاله قصد دارم روش هایی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید ترافیک واقعی و هدفمندی را به سایت خود جذب کنید. روش هایی که در این مقاله گفته می شود اکثرا بر پایه تولید محتوای هدفمند هستند و هر کدام به تنهایی می تواند چندین برابر بازدید سایت شما را افزایش دهد. فقط کافی است به آن ها عمل کنید تا از جذب ترافیک هدفمند بالا لذت ببرید.

پس اگر شما هم احساس می کنید در افزایش بازدید سایت تان مشکل دارید در این مقاله جامع همراه من باشید. به شما قول می دهم با خواندن این مقاله هزینه کردن های اضافی برای افزایش بازدید سایت تان را به کلی فراموش خواهید کرد.

 

نوشتن مقالات پر بازدید

اولین روشی که می توانید توسط آن بازدید سایت خود را به شدت افزایش دهید نوشتن مقالاتی هدفمنداست که در حوزه کاری شما طرفدار زیادی دارند.

بسیاری از دوستان فکر می کنند اگر فقط در حوزه کاری خود مقاله بنویسند کار بسیار پسندیده ای می کنند و چون تعداد صفحات سایت شان زیاد می شود باید ترافیک سایت شان هم روز به روز افزایش پیدا کند. در صورتی که اصلا این طور نیست!
مقاله ای که می نویسید باید با هدف خاصی نوشته شود و از همه مهمتر اینکه باید جست و جوی بالایی داشته باشد.

برای این کار باید کلمات و بهتر است بگویم عباراتی که سرچ بالایی دارند را شناسایی کنید و مقالات خود را در رابطه با آن ها بنویسید.

برای پیدا کردن عبارات و کلماتی که سرچ بالایی دارند می توانید از ابزارهای Google Trends و Google Keyword Planner و…استفاده کنید. بعضی وقت ها هم سری به گوگل وب مستر تولز سایت خود بزنید و به قسمت search analytics مراجعه کنید دراین کار به شما کمک میکند.

آنجا می توانید عباراتی که جست و جوی بالایی دارند را پیدا کنید. اگر سایت شما در آن عبارات پر بازدید رتبه بدی دارد باید سریع دست به کار شوید و روی آن ها تمرکز کنید تا سایت شما هم به صفحه اول گوگل راه یابد.

به عنوان مثال در حوزه کاری ما عبارات “کسب درآمد اینترنتی” و “کسب درآمد از اینترنت” توسط کاربران جست و جوی زیادی می شود. شما هم باید این نوع عبارات و کلمات پر طرفدار در حوزه کاری خودتان را پیدا کنید و در مورد آن ها مقالات کاملی را بنویسیدو در سایت خود به نمایش بگذارید. طوری که در نتایج جست و جو رتبه بالایی دریافت کنند.

نکته مهم دقیقا همین است که محتوای خود را باید طوری بنویسید و سئو کنید که رتبه خوب بگیرد. یکی از راه هایی که می توانید رتبه مقاله خود را تا حدود زیادی تضمین کنید این است که کامل تر از بقیه سایت ها بنویسید. قبل از نوشتن مقاله مورد نظر اول به نتایج جست و جو در آن عبارت نگاهی بیاندازید. مقالاتی که قبلا توسط اشخاص دیگر نوشته شده اند را ببینید در چه حدی است. هر چه بود شما قوی تر و کامل تر از آن ها بنویسیدتا طرفداران زیادی را به خود جذب کنید.

اگر این طور عمل کنید مطمئن باشید با نوشتن مقالات کم هم می توانید روزانه ترافیک بسیار بالایی را از طریق گوگل دریافت کنید.

 

تولید و نشرای بوک های ویروسی

نوشتن یک کتاب الکترونیکی یا ای بوک اصلا کار مشکلی نیست. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید دقیقا همان مقالاتی که در سایت خود منتشر می کنید و برای شما ارزشمند است را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید و دوباره منتشرشان کنید.

چرا باید این کار را انجام دهید؟ دقیقا به خاطر انتشار آن است. ای بوک ها قابلیت ویروسی شدن را دارند. سایت های بزرگ و پر بازدیدی مثل takbook.com و ketabesabz.com و…هستند که بازدید بسیار بالایی در روز دارند که این سایت ها به صورت رایگان کتاب شما را در سایت شان منتشر می کنند. مسلما اگر مقاله باشند قابلیت اشتراک گذاری در این سایت ها را ندارند.

زمانی که شما ای بوک خود را در این سایت ها منتشر می کنید افراد بسیاری به ای بوک شما دسترسی دارند و آن را دانلود می کنند. جالب این جاست که این سایت ها علاوه بر منتشر کردن ای بوک رایگان شما در سایت شان، در کانال تلگرام و اپلیکیشن موبایلی خود نیز منتشر می کنند و این برای شما بسیار ارزشمند است.

نکته مهم این است که اگر ای بوک شما کاربردی و مفید باشد به شدت ویروسی می شود. زمانی هم که ای بوک شما ویروسی شود و سایت های زیادی آن را در سایت خود قرار دهند افراد زیادی با نام و کسب و کار شما آشنا می شوند و مطمئنا بسیاری از آن ها به سایت شما رجوع می کنند.

دقیقا مثل ای بوک “10 روش اصولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام” که یک مقاله بود و آن را تبدیل به فایل PDF کردم و در سایت کتاب سبز منتشر کردم. بعد از آن هم سایت های خبری زیادی به ویژه سایت معروف پی سی دانلود این ای بوک را در سایت خود منتشر کردند.

تولید و انتشار ویدیو

ویدیو ها همیشه محبوب ترین محتوایی بودند و تاثیر بیشتری را روی مخاطبان می گذارند. برای تولید ویدیو هم اصلا کار سختی در پیش ندارید. نیازی نیست حتما خودتان جلوی دوربین بروید! نه می خواهید برند سازی کنید و نه اینکه می خواهید ویدیوی تبلیغاتی بسازید.

به راحتی می توانید مقالات سایت خود را به ویدیو تبدیل کنید و آن ها را دوباره در سایت های دیگر منتشر کنید.

برای این کار کافی است یکی از مقالات سایت خود را که از قبل نوشته اید را انتخاب کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر در پاورپوینت بنویسید. سپس می توانید همان چیزهایی که در مقاله خود نوشته اید را در ویدیوی خود صحبت کنید. برای فیلم برداری از پاورپونت تان هم می توانید از نرم افزار Snagit استفاده کنید.

همچنین می توانید از مراحل انجام دادن کاری فیلم بگیرید و به صورت یک ویدیوی آموزشی در اختیار کاربران قرار دهید. برای تولید ویدیو های آموزشی بهتر است ویدیو هایی درست کنید که پر طرفدار باشد. مثلا ویدیوی اضافه کردن شماره تلفن ایران به پنل گوگل ادوردز یکی از پر طرفدار ترین ویدیوهای اخیر بوده است.

بعد از این کار نوبت به انتشار ویدیو ها می رسد. یکی از بهترین راه های انتشار ویدیو این است که در سرویس های اشتراک ویدیو ایرانی کانالی درست کنید و ویدیو های خود را در آن ها به اشتراک بگذارید. سرویس هایی مثل آپارات، نماشا، تماشا، نمایش، اینت و…روزانه بازدیدکنندگان فوق العاده ای دارند.

پروفایل خود را کامل کنید و حتما آدرس سایت خود را در کانال های خود قرار دهید. مطمئن باشید به محض اینکه مخاطبان شما ویدیوی شما را دیدند به صفحه اصلی کانال شما مراجعه می کنند و روی آدرس سایت شما که در کانالتان موجود است کلیک می کنند تا با سایت شما بیشتر آشنا شوند.

یکی از راه های دیگر این است که ویدیوهای خود را در سایت های آموزشی مثل فرانش، فرادرس، وب یاد و … آپلود کنید. به راحتی بدون هیچ هزینه ای می توانید ویدیو های خود را در معرض دید میلیون ها علاقه مند قرار دهید.

یکی از مزیت های ویژه این سایت ها این است که این سایت ها آموزشی هستند و مثل آپارات و نماشا ویدیوهای متفرقه ندارند. پس همین باعث می شود انتشار ویدیو های شما هدفمند تر باشد و در معرض دید مخاطبان واقعی اش قرار بگیرد.

برگذاری رویدادهای رایگان

یکی دیگر از راه های تاثیر گذار در افزایش بازدید سایت برگذاری رویدادهای رایگان و آفلاین است. مثلا وبینار آفلاین برگذار کنید و در سایت های اشتراک رویداد ها به صورت رایگان قرار دهید. یکی از سایت هایی که به شما کمک می کند تا بیشتر دیده شوید و ترافیک سایت تان را افزایش دهید سایت ایوند است.

بهترین سایت در زمینه ایجاد و اشتراک رویداد است. شما به راحتی هر چه تمام تر می توانید همان ویدیو هایی که در قسمت قبل گفتم را یکم طولانی ترش کنید (مثلا یک ساعت) و با عنوان وبینار آفلاین به صورت رایگان در سایت ایوند قرار دهید.

ایجاد رویداد در ایوند بصورت کاملارایگان است و هرچقدر می خواهید می توانید لینک سایت خود را به صورت مستقیم در صفحه رویداد ایجاد شده ایوند قرار دهید.

زمانی که شما وبینار آفلاین و از قبل ضبط شده رادر ایوند قرار می دهید افراد زیادی مشتاق می شوند تا به فایل وبینار ضبط شده شما که رایگان هم است دسترسی داشته باشند. به همین جهت با شما آشنا می شوند و ازسایت شما هم بازدید میکنند.

مطلب مهم این است که تلاش کنید در صفحه رویداد خود طوری فعالیت کنید که از مخاطبان خود بخواهید برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد به سایت شما مراجعه کنند.

تولید و انتشار فایل های صوتی

تولید فایل های صوتی یا پادکست کار بسیار راحتی است. کافی است مقالات سایت خود را به صوت تبدیل کنید. همچنین ای بوک های خود را که قبلا نوشته اید را هم می توانید به کتاب صوتی تبدیل کنید و دوباره آن ها را منتشر کنید. به همین سادگی است. برای اشتراک محتوای خود فقط باید آن را به فرمت های مختلف تبدیل کنید.

تنها دلیلی که می گویم باید فایل صوتی تولید کنید برای انتشار آن ها است. زمانی که فایل صوتی ایجاد کنید به سادگی می توانید آن را در سایت های دیگر  اشتراک صوت هم  مثل “شنوتو” و “تهران پادکست” و… منتشر کنید.

این سایت ها در روز ترافیک بالایی دارند و می توانند در افزایش بازدید سایت به شما کمک بسیاری کنند.

سایت های دیگری هم هستند که کتاب صوتی به اشتراک می گذارند که می توانید از آن ها هم برای اشتراک فایل های صوتی خود استفاده کنید.

همکاری در فروش خدمات و محصولات

همکاری در فروش یکی از بهترین شیوه های افزایش بازدید سایت است. با راه اندازی سیستم همکاری در فروش در سایت خود می توانید ترافیک سایت تان را به صورت کاملا رایگان چندین برابر کنید.

هر وقت سخن از همکاری در فروش می شود ذهن خیلی از افراد به سمت همکاری در فروش کالاهای فیزیکی می رود. قطعا این طور نیست! همکاری در فروش می تواند برای سایت هایی که خدماتی ارائه می دهند یا سایت هایی که محصولات دیجیتالی می فروشند هم بسیار مفید ومطلوب باشد.

حقیت این است که تعداد زیادی از کسب و کارهایی که هم اکنون در ایران موفق هستند از طریق سیستم بازاریابی پورسانتی به موفقیت رسیده اند. سایت های معروف ارائه دهنده هاست مثل میهن وب هاست و به ویژه میزبان فا که در کمتر از دو سال معروف شد با استفاده از سیستم بازاریابی پورسانتی به این معروفیت رسیده است.

همچنین استارتاپ هایی مثل اسنپ و الو پیک و… هم همینطور معروف شده اند. درصد بالایی از معروفیت خود را مدیون بازاریابانی هستند که به صورت کاملا رایگان و فقط در قبال دریافت پورسانت، آن ها را به دیگران معرفی کرده اند.

شما هم هر کسب و کاری داشته باشید می توانید از این سیستم برای افزایش محبوبیت,مقبولیت و به ویژه افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید. اگر وب سایت محتوایی دارید با تولید محصولات دیجیتالی مثل ای بوک های جالب می توانید بازاریابان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید.

حتی شاید تمام سودخود را به بازاریابان بدهیدو هم اینکار را انجام دهید چون واقعا به نفع شماست. مثلا 70 درصد پورسانت برای بازاریابان خود در نظر بگیرید تا بیشتر ترغیب شوندو برای شما کار کنند. چون محصولات دیجیتالی هستند چیزی را از دست نمی دهید.

اگر خدماتی ارائه می دهیدمی توانید دقیقا همین کار را انجام دهید. برای معرفی و ارائه خدمات خود به بازاریابان خود پورسانت بالایی دهید تا هر چه سریع تر بازدید سایت تان افزایش یابد و کسب و کارتان بیشتر در معرض دید قرار گیرد.

پست مهمان و انتشار مقاله در دیگر سایت ها

به خاطر اینکه امروزه محتوا حرف اول را در وب می زند و تولید محتوای با کیفیت هم کمی سخت شده است و خیلی از سایت ها در این زمینه ناتوان هستند، سایت های زیادی مشتاقانه از شما برای تولید محتوایشان استقبال می کنند.

حتما واژه پست مهمان برای شما آشنا است. انتشار پست مهمان یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت و محبوبیت کسب و کار شماست.

پیشنهاد ویژه
آموزش بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

سایت های محتوایی زیادی وجود دارند که می توانید به عنوان نویسنده میهمان برای آن ها بنویسید و سایت خود را نیز در آن پست ها تبلیغ کنید. البته نیازی نیست حتما به طور مستقیم سایت خود را در مقاله خود تبلیغ کنید. همین که در پروفایل و امضای شما در سایت مورد نظر مشخصات تان از جمله آدرس وب شما باشد کافی است.

سایت های دیگری هم هستند که کارشان باز نشر مقالات دیگر سایت ها است. مثل سایت اخبار رسمی که در زمینه تولید و انتشار اخبار دیگر سایت ها فعالیت می کند. شما به راحتی و بدون هیچ هزینه ای می توانید مقالات سایت خود را برای بیشتر دیده شدن در این سایت باز نشر دهید.

نمونه ای از بازخورد یکی از مقالات ما در سایت اخبار رسمی:

اینطور سایت ها را می توانید با یک جست و جوی ساده در گوگل پیدا کنید. سایت هایی که تشنه محتوای خوب و با کیفیت هستند زیاد اند.

نمونه ای دیگر از سایت های محتوایی که می توانید مقالات خود را در آن منتشر کنید سایت ویرگول است. سایت ویرگول در مدت کمتر از یک سایت پیشرفت چشمگیری داشته است و مخاطبان زیادی را جذب کرده است. با منتشر کردن مقالات وب سایت خود در ویرگول علاوه بر بالا بردن ترافیک سایت تان بک لینک هم دریافت می کنید. با انتشار مقاله و فعالیت در این سایت ها به راحتی می توانید کسب و کار خود را رایگان تبلیغ کنید.

تبادل لینک با همکاران

یکی از بهترین شیوه های افزایش بازدید واقعی سایت تبادل لینک با همکاران حوزه کاری وفعالیت تان است. البته منظور از تبادل لینک همان تبادل محتوا یا رپورتاژ است. همین حالا دست به کار شوید و لیستی از همکارانی که در حوزه کاری تان فعال هستند بسازید. و به آن ها ایمیل بزنید و پیشنهاد تبادل محتوا را به بدهید. از این راه می توانید هم بازدید وب سایت تان را بالا ببرید و هم اینکه بک لینک های با کیفیتی از سایت های هم حوزه خود دریافت کنید.

تلاش کنید قدرت مذاکره خود را فزایش دهید تا بتوانید همکاران تان را متقاعد کنید تا با شما در این زمینه همکاری کنند. مزیت های این ترفند را کامل برای آن ها شرح دهید تا ترغیب شوند محتوای شما را در وب سایت شان انتشار دهند.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی محبوب کشورمان نیز از دیگر راه های افزایش بازدید سایت محسوب می شود. اما اینجا منظور از فعالیت این نیست که هر چه در سایت خود منتشر می کنید را در شبکه های اجتماعی خود نیز منتشر کنید. این کار برای بهبود سئو عالی است ولی ما قصد داریم در تلگرام و اینستاگرام فعالیت کنیم که هیچ ربطی به سئو ندارند.

قصد ندارم چیزهای کلیشه ای در مورد فعالیت در این دو شبکه اجتماعی محبوب بگویم. خلاصه کلام این است که اگر می خواهید ترافیک بالایی را از اینستاگرام و تلگرام جذب کنید باید محتوای منحصر به فرد و اختصاصی در آن ها تولید کنید که در وب سایت تان قرار ندارد تا مخاطبان تازه ای را با کسب و کار خود آشنا کنید.

مثلا در تلگرام که یک پلتفرم پیام رسانی است بیشتر باید روی متن و صوت متمرکز شوید. سعی کنید در تلگرام بیشتر نکات متنی و فایل های صوتی در زمینه کاری خود منتشر کنید.

یا در اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی تصویر محور است باید بیشتر روی تصویر و ویدیو متمرکز شوید. ویدیو های کوتاه در اینستاگرام فوق العاده طرفدار دارند. سعی کنید همیشه از تصاویر جذاب با کپشن های درگیر کننده و ویدیو هایی که نکته های مهم و ضروری در آن ها گفته می شود استفاده کنید.

 

ساخت اپلیکیشن موبایلی

همانطور که می دانید تعداد کاربران موبایلی روز به روز در حال افزایش است. شما می توانید توسط ساخت یک اپلیکیشن موبایلی کاربران موبایلی زیادی را به سایت خود جذب کنید. فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. ساخت اپلیکشن های موبایلی بسیار ساده تر از قبل شده است. شما می توانید  به راحتی توسط چند کلیک یک اپلیکیشن موبایلی برای خود داشته باشید.

منظور از اپلیکیشن موبایلی اپ های پیشرفته نیست. شما به راحتی می توانید توسط کتاب های موبایلی که الان توی کافه بازار و دیگر نرم افزار ها که یافت می شوند سایت خود را به افراد زیادی معرفی کنید. شما می توانید همان ای بوک هایی که قبلا به آن ها اشاره کردم را  تبدیل به کتاب های اندرویدی کنید.

مارکت های اپلیکیشن موبایلی مثل کافه بازار به سادگی با دریافت هزینه ای اندک برنامه شما را قبول و در سایتشان درج می کنند.

شما توسط یک کتاب اندرویدی به راحتی می توانید افراد زیادی را به سایت خود جذب کنید. نکته مهم این است که اگر می خواهید افرادی زیادی اپلیکیشن شما را دانلود کنند باید عنوان جذابی برای آن انتخاب کنید.

البته این را هم بدانید با تولید اپلیکیشن های کاربردی در حوزه کاری خود هم می توانید بازدید سایت تان را افزایش دهید و افراد زیادی را با کسب و کارتان آشنا کنید. چند روز پیش اپلیکیشنی را در کافه بازار دیدم که مربوط به چک کردن رتبه سایت در کلمات و عبارات کلیدی پیشنهادی بود. این اپلیکیشن کاربردی مربوط به یک سایت معروف در زمینه آموزش سئو سایت بود.

 

 

 

بهینه سازی سایت برای گوگل (سئو)

به نظر من بهترین روش برای افزایش بازدید سایت، بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو است. هر سایتی برای اینکه بتواند ترافیک واقعی و هدفمندی را دریافت کند باید سایت خود را سئو کند. با کیفیت ترین مخاطبان برای هر کسب و کار آنلاینی از موتورهای جست و جو به دست می آیند. سرمایه گذاری روی سئو بهترین استراتژی است.

باید در عبارات و کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود بهترین رتبه را در نتایج جست و جو داشته باشید. آن زمان است که سیلی از ترافیک را روزانه می توانید فقط از طریق گوگل دریافت کنید. ترافیک واقعی و کاملا رایگان!

مطالب زیادی در مورد سئو در وب فارسی و همچنین در وب سایت همیار وب وجود دارد که می توانید به قسمت آموزش سئو سایت مراجعه کنید و آن ها را مطالعه کنید. ولی چیز مهمی که باید در مورد سئو بدانید این است که محتوای عالی تولید کنید و آن را به بهترین نحو به اشتراک بگذارید.

آینده سئو محتوا است. محتوایی که دقیقا همان چیزی باشد که مخاطب دنبال آن است. مطمئن باشید در آینده سئو فقط به محتوا ختم می شود. پس پیشنهاد می کنم اگر قصد دارید هزینه ای هم کنید برای تولید محتوای با کیفیت هزینه کنید. چون تنها تولید محتوا است که در آینده ریسکی برای تان ندارد و به سود شما خواهد بود.

 

استفاده از خبرنامه ایمیلی

یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید سایت ارسال ایمیل های خبرنامه به اعضای سایت است. درست است که در این روش بازدید کننده جدید وارد سایت نمی شود ولی بازدید کننده هایی که وارد سایت می شوند مسلما باعث افزایش بازدید روزانه سایت می شوند. به عنوان مثال اگر بازدید روزانه سایت شما 1000 آی پی است در زمان هایی که ایمیل های خبرنامه به اعضای سایت خود ارسال می کنید ممکن است 300 الی 500 آی پی دیگر علاوه بر بازدید معمول روزانه خود دریافت کنید.

ترافیک بازگشتی به سایت برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود. در واقع یکی از فاکتورهای مهم در سئو ترافیک بازگشتی یا بازدید کنندگان وفادار به سایت است. با خبرنامه ایمیلی علاوه بر افزایش بازدید سایت تان می توانید به بهبود سئو سایت خود نیز کمک کنید.

فرقی نمی کند سایت شما چه موضوعی داشته باشد، مهم این است که اطلاعات تماس بازدیدکنندگان تان را دریافت کنید. اگر این کار را نکنید مطمئن باشید کاربران زیادی را از دست می دهید. بهترین راه هم این است که از آن ها بخواهید در خبرنامه ایمیلی سایت شما عضو شوند. مطمئن باشید کاربرانی که در خبرنامه ایمیلی سایت شما عضو می شوند به سایت و محتوای شما علاقه مند هستند و ناخودآگاه در خبرنامه ایمیلی شما عضو نمی شوند. همین هم باعث می شود بازدیدکنندگان همیشگی و وفاداری را بتوانید به دست بیاورید.

فراموش نکنید خیلی از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به سایت شما مراجعه می کنند ممکن است به کلی سایت شما را فراموش کنند. مگر این که سایت تان بسیار فوق العاده و جذاب باشد که در ذهن مخاطب بماند. پس یادتان نرود ایمیل آن ها را دریافت کنید تا آن ها را به کاربران همیشگی سایت تان تبدیل کنید و ترافیک پایداری را برای سایت خود بوجود بیاورید.

بسیاری از سایت های محتوا محور از همین روش ترافیک روزانه پایداری را برای خود به وجود آورده اند. هر مقاله یا محتوایی که در سایت خود منتشر می کنند را از طریق خبرنامه ایمیلی به کاربران سایت شان اطلاع رسانی می کنند. البته جذب ترافیک از طریق ایمیل برای بسیاری از سایت ها کاربرد دارد. حتی بسیاری از سایت ها مثل دیجی کالا از طریق ایمیل های تبلیغاتی که پیشنهاد های جذابی هم در آن ها ارائه می شود بازدید سایت شان را افزایش می دهند.

راستی بازدیدکنندگان بازگشتی به سایت باعث بهبود رتبه الکسا هم می شوند.

 

آپدیت مقالات قدیمی ولی پر اهمیت

یکی از بهترین روش های افزایش بازدید سایت که خودم بارها ازش استفاده کرده ام آپدیت مقالات قدیمی سایت است. این روش یک روش بی نظیر برای افزایش بازدید سایت می باشد. بهتر است مقالاتی را آپدیت کنید که مطمئن هستید اگر زمانی در آن ها به رتبه های بهتر در نتایج جست و جو برسید ترافیک بالایی را می توانید به دست بیاورید. منظور مقالاتی است که احتمال پر بازدید بودنشان بالا باشد.

برای اطلاع از این موضوع سری به گوگل وبمستر تولز خود بزنید. به قسمت Search Analytics مراجعه کنید. در این قسمت می توانید کلمات و عبارات کلیدی که سایت تان توسط آن ها بیشترین ترافیک را به دست می آورد را پیدا کنید. در این بین کلمات کلیدی وجود دارند که سایت تان در آن ها رتبه خوبی ندارد اما با توجه به این موضوع Impressions بسیار بالایی دارند.

به عنوان مثال سایت شما در کلمه کلیدی “کار در منزل” صفحه سوم نتایج جست و جو است. ولی با این حال impression یا میزان دیده شدن آن بالا است (مثلا 5000) در این صورت متوجه آن می شوید که با افزایش رتبه در نتایج جست و جو در این کلید واژه می توانید ترافیک بسیار بالایی را به دست آورید. کاملا واضح است زمانی که صفحه سوم هستید این میزان بازدید را دارد، حال اگر به صفحه اول و رتبه های بالاتر برسید چه اتفاقی می افتد؟ مسلما ترافیک بسیار بالایی را می توانید به دست آوردید.

برای آپدیت مقاله تان می توانید هم محتوای متنی مقاله را آپدیت کنید و هم تصاویر، صوت یا حتی ویدیو به آن اضافه کنید. بهتر است طوری مقاله خود را به روز کنید که گوگل متوجه این موضوع شود. منظور این است که به طور مفصل آپدیت کنید. حداقل 300 الی 500 کلمه همراه با تصاویر به آن اضافه کنید.

 

تذکر جدی : به هیچ وجه از سایت ها و برنامه های افزایش بازدید سایت استفاده نکنید. این سایت ها جز افزایش ترافیک فیک و مصنوعی برای سایت شما هیچ فایده دیگری ندارند. اولا ترافیک فیک به هیچ وجه تبدیل به مخاطب یا مشتری سایت شما نمی شود و ثانیا ترافیک فیک باعث افت شدید سایت شما در نتایج جست و جو می شود. افزایش بانس ریت و کاهش حضور کاربران در سایت با ترافیک فیک غیر قابل کنترل است. بازدید فیک به شدت به سئو سایت شما لطمه وارد می کند و گوگل به خوبی می تواند بازدید های فیک یک سایت را تشخیص دهد. پس سعی کنید به هیچ وجه از این سایت ها استفاده نکنید.

 

جمع بندی و صحبت پایانی

همانطور که متوجه شدید تمام روش هایی که عنوان کردم بر پایه تولید محتوا بود. نکته جالب این است که شما یک فرمت محتوایی را می توانید به دیگر فرمت های محتوایی تبدیل کنید و از هر کدام جداگانه برای افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید.

به عنوان مثال شما فقط برای تولید یک مقاله وقت می گذارید ولی همان را هم می توانید به ای بوک تبدیل کنید، هم می توانید به صوت تبدیل کنید و هم می توانید به ویدیو تبدیل کنید. و هر کدام را جداگانه در کانال مربوط به خودش پخش کنید و ترافیک چند برابری برای سایت خود ایجاد کنید.

اگر می خواهید بازدید سایت خود را به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای بالا ببرید با توجه به موضوع کاری خود از روش های گفته شده حتما استفاده کنید. البته همانطور که مشخص است اگر موضوع وب سایت شما هر چیزی هم که باشد می توانید از تمام روش ها استفاده کنید.

باز هم تاکید می کنم هر کدام از روش های گفته شده به تنهایی می تواند باعث افزایش چند برابری بازدید سایت شما شود.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. مطمئن باشید با استفاده از همین شیوه ها می توانید بازدید سایت تان را به طور قابل توجهی افزایش بدهید.

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
  1. کال شاپ تی وی گفت:

    مطالب ارزنده ای بود

دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید