💣فروش ویژه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس
فقط و فقط با قیمت ۵۰ هزار تومن

چگونه یک بلاگ پست قاتل بنویسیم ؟

هنوز هم مقالات بخش وبلاگ، معدن طلای کسب‌وکار شما هستند که می‌توانید استفاده‌های فوق العاده ‌ای از آن داشته باشید، اگر بلد باشید به سبک حرفه‌ای‌های دنیای وب، یک بلاگ پست بنویسید گویا به شکارچیان ماهری تبدیل می‌شوید که تمامی کاربران وب سایت‌تان را به مشتریان وفادار خودتان تبدیل خواهید کرد.

در این مقاله قرار است راز و رمزهای نوشتن یک بلاگ پست ناب و حرفه‌ای را یاد بگیریم برای نوشتن مقالات وب سایت‌تان به سبک نویسندگان حرفه‌ای تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه یک بلاگ پست قاتل بنویسیم ؟

 

5 قدم برای نوشتن یک بلاگ پست حرفه‌ای

نگارش یک مقاله جذاب برای وبلاگ سایت‌تان آرزوی دست نیافتنی نیست! فقط کافی است برای این کار ترفندهای بلاگ نویسی را که نیل پتل یکی از بزرگ‌ترین دیجیتال مارکترهای دنیا به ما یاد داده است را خوب یاد بگیرید! برای نوشتن یک مقاله وبلاگ حرفه‌ای قدم‌های زیر را بردارید.

 

مرحله 1 : خلق یک بانک محتوای غنی

برای نوشتن یک پلاگ پست حرفه‌ای نیاز به انجام یک فرایند حرفه‌ای کیورد ریسرچ دارید، برای این کار باید از sابزارهای مختلف تحقیق کلمه کلیدی کمک بگیرید؛ ابزار تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می‌کنند تا در مدت زمان کوتاه، تعداد کلمات کلیدی کاربردی زیادی را برای وب سایت‌تان پیدا کنید.

در ادامه 5 ابزار تحقیق کلمه کلیدی برتر را بشناسید:

  • Keyword Planner
  • Google Search Console
  • Google Search Console
  • Google Trends
  • Answer the Public

فراموش نکنید که قرار نیست محتوای وبلاگ‌تان را بدون هیچ ایده‌ای با کلمات کلیدی که پیدا کرده‌اید پر کنید، هوشمندانه رفتار کنید و با آنالیز دقیق رقبا به فکر چیدن بهترین استراتژی برای استفاده از کلمات کلیدی پیدا شده باشید

 

مرحله 2 : درک نیاز کاربر از جستجو

اگر قصد نوشتن یک بلاگ پست قاتل واقعی دارید بهتر است اول بفهمید که کاربر قصد دارد با خواندن مقاله شما به چه هدفی برسد؟ و سپس آغاز به نوشتن محتوا برای وب سایت‌تان کنید.

  • برای فهمیدن این موضوع می‌توانید از سبک محتوای رقبا کمک بگیرید یعنی:
  1. سرچ کلمه کلیدی مد نظر
  2. بررسی رتبه‌ها
  3. درک عمیق نیاز کاربر
  4. نوشتن بر اساس کانسپت کلمه کلیدی

نکته مهم:

فراموش نکنید که قرار نیست همیشه برای نیاز کاربران وب سایت‌تان محتوای متنی تولید کنید و گاهی اوقات استفاده از یک تصاویر، ویدئو و پادکست نیز برای شما مناسب است پس اول خوب فکر کنید و سپس دست به قلم شوید!

 

مرحله 3 : ساختار بندی محتوا پیش از نوشتن

یکی از ترفندهای نوشتن بلاگ پست قاتل برای وب سایت‌تان خلق پیش نویس محتوا است، اگر می‌پرسید یعنی چه، کارهای زیر را در مراحل اولیه تولید محتوای وبلاگ طی کنید!

  1. تحقیق کلمه کلیدی حرفه‌ای
  2. انتخاب تیترها و زیرتیترها
  3. پیدا کردن کلمات LSI
  4. یافتن جذاب‌ترین کلمات برای تیترهای داخلی
  5. نوشتن اندازه نیاز پاراگراف و مقدمه
  6. خلق یک مقدمه خلاصه و جامع
  7. نوشتن پایان بندی حرفه‌ای و …..

نوشتن پیش نویس محتوا به شما کمک می‌کند یک ساختار متن قوی و منسجم‌تر داشته باشید و سرعت نگارش‌تان بالاتر رود، اگر می‌خواهید در زمان کوتاه، یک بلاگ پست ناب درجه یک تولید کنید، نوشتن پیش نویس را فراموش نکنید.

پیشنهاد ویژه
بهینه‌ سازی عملکرد سیستم های ویندوزی با روشهای بلندمدت

چگونه یک بلاگ پست قاتل بنویسیم ؟

 

مرحله 4 : زمان گذاری برای نگارش سریع

احتمالا شما نیز علاقه ندارید که چند ساعت از زمان‌تان را برای نوشتن یک مقاله وبلاگ، هدر بدهید پس بهتر است که دست به کار شوید و با کمک رکورد کردن زمان، بلاگ پست‌تان را در یک بازه زمانی مشخص به نگارش آورید.

2 قدم برای نوشتن سریع مقاله

  1. زمان گرفتن و دست به قلم شدن

در ابتدا حدود بازه زمانی یک ساعت را مد نظر بگیرید و تلاش کنید در این بازه زمانی بدون فوت وقت، مقاله خودتان را بنویسید.

  1. ویرایش پس از اتمام

پس از نگارش سرعتی بلاگ پست‌تان آن را زیر ذره بین آنالیز و بررسی قرار دهید و اشتباهات نگارشی و املایی  آن را پیش از آنکه به دست خوانندگان وب سایت شما بیافتد، شکار کنید!

نکته مهم برای رکورد گرفتن نگارش:

زمان نگارش متن در زمان‌بندی مشخص شده به فکر بودن یا نبودن غلط‌های املایی نباشید و تلاش کنید که کار را در زمان کوتاه انجام دهید و سپس در مرحله ویراستاری متن را آنالیز کنید، این کار سرعت خلق بلاگ پست را 10 برابر می‌کند!

 

مرحله 5 : استفاده درست از (CTA)

همیشه تلاش کنید در دل محتوایی که مشغول نگارش آن هستید، دعوت به اقدام از خوانندگان را چای دهید تا برای شما کاری را انجام دهند، ذکر کال تو اکشن در محتوا یعنی انجام درخواست برخی از موارد زیر از خواننده :

  1. لایک کردن
  2. به اشتراک گذاری
  3. کامنت گذاشتن
  4. خرید کردن محصولا یا خدمات
  5. برقراری تماس
  6. ارسال برای دوستان
  7. سیو کردن پست و …

 

مرحله 6 : سئو محتوا فراموش نشود

مقاله وبلاگ شما بدون داشتن سئو محتوا حرفه‌ای جایی در نتایج برتر موتورهای جستجو نخواهد داشت پس باید سعی کنی محتوایی را خل کنید که به مذاق موتورهای جستجو گوگل نیز خوش آید، برای اجرای درست سئو محتوا نکات زیر را به کار ببنید:

  1. پخش درست کلمات کلیدی در متن
  2. استفاده از هدینگ‌ها
  3. عدم زیاده گویی و خلاصه گویی بیش از حد
  4. استفاده به جا از بولد و کلمات رنگی
  5. کمک گرفتن از لینک‌های داخلی
  6. به کار بردن کلمه کلیدی در عنوان
  7. استفاده از کلمات هم‌خوانواده
  8. به کاربردن تصاویر مرتبط با کیفیت
  9. عدم کپی کاری محتوا
  10. نداشتن کیورد استافینگ

 

اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی پیرامون دنیای سئو به دست آورید پیشنهاد می‌شود دوره جامع آموزش مبتدی تا پیشرفته سئو سایت سئو لب را به هیچ وجه از دست ندهید.

چگونه یک بلاگ پست قاتل بنویسیم ؟

سخن پایانی

در این مطلب، ترفندهای جذاب نوشتن یک بلاگ پست حرفه‌ای شرح داده شد مطمئن باشید با به کارگیری رازها و ترفندهای گفته شده در این مطلب، به یک بلاگ نویس قاتل در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل تبدیل خواهید شد و رتبه گرفتن در کلمات کلیدی دلخواه‌تان برای شما ساده و بدون دردسر می‌شود!

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید