بهترین هاست ایران از لحاظ پشتیبانی کدام است؟

بهترین هاست ایران از لحاظ پشتیبانی کدام است؟

خرید هاست و دامنه اولین قدم برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی است. همهٔ افراد به‌دنبال بهترین هاست ایران برای ارائه محتوا هایشان با کیفیت بالا هستند. تنوع سرویس‌های هاستینگ، بیشتر افراد را برای انتخاب و خرید هاست با چالش‌های زیادی روبه‌رو کرده است. کاربران می‌خواهند میان صدها هاستینگ ایرانی و خارجی، بهترین هاست ایران را از لحاظ کیفیت منابع انتخاب کنند.

بیشتر افراد در صفحه خرید سرویس میزبانی به‌دنبال مواردی همچون میزان فضای درایوهای ذخیره‌سازی، فضای رم، نوع سی‌پی‌یو، میزان پهنای باند و موارد مشابه هستند. در صورت استفاده از سخت‌افزارهای پرقدرت و پرسرعت و دسترس‌پذیری و امنیت بالا، بی‌شک هاستینگ‌ها جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرند.

اما علاوه‌بر موارد فوق،ِ آیا تا به حال در صفحه نظرات و انتقادات کاربران به پشتیبانی هاستینگ‌ها توجه کرده‌اید؟ حتی اگر کیفیت هاست خریداری‌شده عالی باشد، اما پشتیبانی به مشکلات و سوالات‌تان در زمان مناسب رسیدگی نکند. دچار مشکلات زیادی می‌شوید که در برخی موارد ممکن است منجر به تعویض شرکت هاستینگ نیز شود.

در این مقاله می‌خواهیم بهترین هاستینگ‌های ایرانی را از لحاظ پشتیبانی بررسی کنیم. بعد از مطالعه این مطلب، تصمیم‌گیری برای خرید بهترین هاست ایران با‌توجه به مشخصات ارائه‌شده درباره منابع و پشتیبانی برایتان آسان‌تر می‌شود.

پشتیبانی چیست و چه تاثیری در خرید هاست دارد؟

پشتیبانی را یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب بهترین هاست ایران می‌توان معرفی کرد. حتی اگر فرد متخصص و حرفه‌ای هم باشید، باز هم با مشکلات و چالش‌هایی روبه‌رو خواهید شد که به پاسخ سریع و دقیق کارشناسان هاستینگ نیاز دارد. تصور کنید، می‌خواهید فایل بکاپ وب‌سایت خود را به‌دلایلی به چند روز قبل بازگردانی کنید و درخواست بازگردانی را به پشتیبانی ارسال می‌کنید. اگر در بازه زمانی ۲۴ ساعت یا کم‌تر به درخواست شما توجهی نشود چه حسی خواهید داشت؟ وب‌سایت شما با چه مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. همچنین پاسخ به سوالات فنی مانند نحوه افزایش حجم بارگذاری فایل‌ها در کنترل‌پنل و موارد مشابه از دیگر مواردی است که نیاز به نظر کارشناسان شرکت هاستینگ دارد. بنابراین هنگام انتخاب بهترین هاست ایران علاوه بر توجه‌به مشخصات و کیفیت منابع، به نوع پشتیبانی، مدت زمان پاسخگویی، نحوه پاسخ‌دهی فنی و کامل و … توجه داشته باشید.

بهترین هاست ایرانی چه پشتیبانی‌هایی ارائه می‌دهد؟

سرویس‌دهنده‌های حرفه‌ای و معتبر علاوه‌بر ارائه سرویس‌های باکیفیت هاست، پشتیبانی قوی را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. منظور از پشتیبانی خوب را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • سرعت پاسخگویی بالا به سوالات، پیشنهادات و انتقادات کاربران
  • ارائه راهکارها و روش‌های فنی ساده، جامع و کامل برای حل سریع مشکلات سرویس‌گیرنده‌ها
  • انجام سریع درخواست‌های کاربران و به تعویق نینداختن آن‌ها
  • دسترس‌پذیری ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته برای حل مشکلات در تمامی زمان‌ها
  • پاسخ‌گویی حرفه‌ای با لحن مناسب بدون ایجاد فشار عصبی برای کاربران

به‌عنوان نکته آخر، استفاده از چندین سیستم ارتباطی برای پشتیبانی، یکی دیگر از نکات مهم معرفی بهترین هاست ایرانی با پشتیبانی خوب است.

سرویس‌دهنده‌های هاستینگ معتبر باید از چندین نرم‌افزار ارتباطی مثل تیکت، ایمیل، چت آنلاین، پیام رسان‌های اینترنتی (شبکه‌های اجتماعی) و موارد مشابه استفاده کنند. بنابراین کاربران به روش‌های مختلف می‌توانند مشکلات خود را مطرح کرده و پاسخ آن‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. توجه داشته باشید، مسیر ارتباطی سرویس‌گیرنده با سرویس‌دهنده باید بدون هرگونه پیچیدگی باشد و کاربران در ساده‌ترین حالت ممکن بتوانند مشکلات خود را به گوش کارشناسان و پشتیبانان فنی برسانند.

معرفی بهترین هاستینگ‌ها از لحاظ پشتیبانی برای خرید هاست

شرکت‌های هاستینگ ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که خرید هاست از هر کدام می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد. در این مطلب سعی کردیم به‌صورت تجربی سوالاتی را برای برخی سرویس‌دهنده‌های هاستینگ ارسال کرده و مدت زمان و نوع پاسخگویی آن‌ها را برای حل مشکل خود مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه لیستی از این سرویس‌دهنده‌ها را از لحاظ پشتیبانی برای انتخاب و خرید بهترین هاست ایران معرفی می‌کنیم.

 ۱. بررسی پارس‌پک از لحاظ پشتیبانی برای انتخاب بهترین هاست ایران

پارس‌پک یکی از سرویس‌های میزبانی قدیمی و پرطرفدار در ایران است که خدمات متنوعی را در زمینه هاستینگ از سرورهای ابری گرفته تا سرورهای اختصاصی، أنواع هاست: هاست وردپرس، هاست لینوکس، هاست دانلود و …. ارائه می‌کند. بررسی‌های انجام‌شده روی این سرویس‌دهنده نشان می‌دهد، بیشتر سرویس‌های پارس‌پک را می‌توانید بدون نیاز به ارسال تیکت و درخواست از پشتیبانی خریداری و راه‌اندازی کنید. در این سرویس‌دهنده، خرید هاست پارس پک از لحاظ پشتیبانی، نتایج خوبی را نشان می‌دهد. به‌طوری‌که بعد از ارسال سوال در کم‌تر از چند دقیقه، پاسخ کامل و فنی را برای حل آن ارائه کردند. همچنین فعال‌سازی بسیاری از خدمات مثل گواهی SSL را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهند که تجربه کاربری خوبی را برای سرویس‌گیرنده‌ها دارد. این تجربه خوب نشان می‌دهد پارس‌پک زمینه خوبی را برای پشتیبانی از کاربران فراهم کرده و از یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای و متمرکز برای پاسخ به سوالات و حل مشکلات سرویس‌گیرنده‌ها استفاده می‌کند.

پیشنهاد ویژه
فرش ماشینی گرد

بهترین هاست ایران از لحاظ پشتیبانی کدام است؟

 

۲.  بررسی سون هاست از لحاظ پشتیبانی برای خرید هاست

سون هاست با ارائه منابع پر قدرت با هزینه مناسب توانسته خود را بین شرکت‌های خوب هاستینگ قرار دهد. در بررسی‌های انجام شده درمورد پشتیبانی این سرویس‌دهنده برای خرید هاست، نتایج خوبی حاصل شده است. سون هاست سرعت پاسخگویی مناسبی دارد و لحن خوب پاسخگویی و ارائه راهکارهای فنی برای حل مشکلات را می‌توان مزایای این سرویس‌دهنده به‌شمار آورد.

بهترین هاست ایران از لحاظ پشتیبانی کدام است؟

 

۳. بررسی میزبان‌فا از لحاظ پشتیبانی برای خرید هاست

میزبان‌فا از دیگر شرکت‌های میزبانی وب است که با ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه و مناسب توانسته کاربران زیادی را جذب کند. با بررسی این سرویس‌دهنده برای انتخاب بهترین هاست ایران از لحاظ پشتیبانی، به تاخیر ۹ ساعته در پاسخگویی رسیدیم. چیزی‌که برای حل مشکلات لحظه‌ای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها اصلاً اتفاق خوبی نیست. اما از نظر ارائه راهکارهای فنی، پاسخگویی جامع و کاملی داشتند. به‌طوری که راهکارهای ارائه‌شده برای حل مشکلات در زمان کم، بسیار راه‌گشا بود.

بهترین هاست ایران از لحاظ پشتیبانی کدام است؟

 

۴. بررسی وب‌ رمز از لحاظ پشتیبانی برای انتخاب بهترین هاست ایران

وب رمز جزو سرویس دهنده‌های سرویس میزبانی با سابقه موفق و خدمات باکیفیت شناخته می‌شود. خرید هاست از وب رمز از لحاظ پشتیبانی نتایج بسیار خوبی را نشان می‌دهد. این سرویس‌دهنده در پاسخگویی سرعت مناسبی داشت و برای جامعیت و تکمیل راهکارهای ارائه‌شده مقاله‌ای را برای راهنمایی بیشتر در تیکت‌ها ارسال می‌کند. به همین دلیل، خرید هاست از وب رمز را از لحاظ پشتیبانی می‌توان در دسته‌ی سرویس‌دهنده‌های خوب قرار داد.

۵. بررسی ایران سرور از لحاظ پشتیبانی برای خرید هاست

ایران سرور یکی از سرویس‌دهنده‌های با سابقه‌ای طولانی و خوش‌نام است که خدمات با کیفیتی را برای کاربران ارائه می‌کند. با بررسی‌های انجام‌شده برای انتخاب بهترین هاست ایران از لحاظ پشتیبانی ایران سرور، به این نتیجه رسیدیم که این هاستینگ، زمان ارسال سوالات را نمایش نمی‌دهد. بنابراین مدت زمان پاسخگویی برای حل مشکلات مشخص نیست. همچنین به وقفه طولانی مدت در پاسخگویی این سرویس‌دهنده می‌توان اشاره کرد که تجربه کاربری خوبی را برای ما و بسیاری افراد دیگر رقم نمی‌زند.

۶. بررسی هاست ایران از لحاظ پشتیبانی برای انتخاب بهترین هاست ایران

آخرین شرکت بررسی شده هاست ایران است که جزو هاستینگ‌های محبوب بین مردم محسوب می‌شود. این سرویس‌دهنده زمان پاسخگویی مناسبی داشت، اما برای انتخاب انجام یک کار ساده مثل بازگردانی فایل بکاپ حدود ۳۰ دقیقه زمان لازم بود، درحالی‌که در سرویس‌دهنده‌های دیگر مثل پارس‌پک در کم‌تر از چند دقیقه با یک کلیک می‌توان این کار را انجام داد. از مزایای این سرویس‌دهنده از لحاظ پشتیبانی، امکان برقراری تماس تلفنی در زمان کاری است.

جمع‌بندی

سرویس‌دهنده‌های زیادی خدمات بهترین هاست ایران را ارائه می‌کنند که توجه‌به کیفیت پشتیبانی علاوه‌بر منابع و هزینه بسیار ضروری است. پشتیبانی ضعیف می‌تواند نقش منفی در سود و ضرر کسب‌وکارهای اینترنتی دارد. بنابراین اهمیت پشتیبانی را در خرید هاست نادیده نگیرید و سعی کنید از هاستینگ‌های معتبر با پشتیبانی قوی سرویس مدنظرتان را تهیه کنید.

در این مطلب با توجه‌به تجربه واقعی خود سعی کردیم کیفیت پشتیبانی سرویس‌دهنده‌های مختلف را بررسی و نتایج آن را برای اطلاعات بیشتر به شما ارائه کنیم. باتوجه‌به بررسی‌های انجام‌شده و طبق نظر ما بهترین هاست ایران از لحاظ پشتیبانی به ترتیب سرویس‌دهنده‌های پارس‌پک، سون هاست، وب‌رمز، هاست ایران، ایران سرور و میزبان‌فا است. توجه داشته باشید، اولویت‌بندی ذکر شده تنها براساس تجربه‌ ما از پاسخگویی این سرویس‌دهنده‌ها است.

بدون امتیاز
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید