💣فروش ویژه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس
فقط و فقط با قیمت ۵۰ هزار تومن

به صفحه اول گوگل برسید بدون اینکه سئو بلد باشید!

به صفحه اول گوگل برسید بدون اینکه سئو بلد باشید!

10 لینک آبی صفحه اول گوگل دیگر بر اساس قوانین قدیمی سئو و بهینه‌سازی چیده نمی‌شوند. اگر به اتفاق همدیگر مروری بر مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل داشته باشیم، اصول سئو حتی جزو 4 مورد اول نیز نیست.

البته که هیچگاه بدون سئو واقعی یعنی سئو کلاه سفید نمی‌توان زیاد امیدی به رسیدن به صفحه اول گوگل داشت اما تمرکز موتورهای جستجو از جمله گوگل از سال 2023 به بعد بر روی محتوای مفید و تعاملی است. برای همین بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها به دنبال برون سپاری محتوا به یک تیم تولید محتوا قدرتمند هستند که رسیدن به صفحه اول گوگل را برایشان محقق کنند.

با ما همراه باشید تا چند نکته جدید که کمتر کسی از آن اطلاع دارد برای رسیدن به صفحه اول گوگل برایتان بگوییم.

 

محتوا در رسیدن به صفحه اول گوگل پادشاهی می کند

تولید محتوای منظم و منسجم یکی از مهم‌ترین فاکتورها در رسیدن به صفحه اول گوگل و قرار گرفتن در میان لینک‌های اول نتایج گوگل یا همان SERP است. نمی‌خواهیم این جک بی‌مزه را تکرار کنیم که اگر جنازه‌ای را می‌خواهید دفن کنید، آن را به صفحه دوم گوگل ببرید!

چرا که اگر مقاله یا محتوایی از شما در صفحه دوم قرار گرفت با ترفندهایی می‌توان آن را به صفحه اول کشاند.

با محتوای مناسب، مرتبط، درست و منظم راه برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باز خواهد شد. به صفحه اول که رسیدید، تازه تماس‌های جدید، ثبت نام‌ها و خریدها شروع خواهد شد. نکته جالب همین جا است اینجا شما هزینه تولید محتوا را یکبار پرداخت می‌کنید، اما بعدها بارها و بارها و بارها چند برابر آن به جیب شما بر خواهد گشت.

سفارش محتوای یونیک از آریانگاران یک راه تضمینی و رضایت‌بخش برای رسیدن برند شما به صفحه اول گوگل است. می‌توانید سفارش محتوای حرفه‌ای با قیمت مناسب از این گروه تخصصی را یکبار امتحان کنید.

 

در اطلاع رسانی در مورد ترندها اولین باشید

این نکته خیلی مهم است. اخبار حوزه‌ی کاری خودتان را دنبال کنید و در کمین بنشینید. به محض اطلاع پیدا کردن از یک رویداد جدید، نمایشگاه، اطلاعیه و … آن را داخل سایت خود منتشر کنید و به کاربران اطلاع رسانی کنید. این کار واقعا جذاب است. کاری که مجله aryanegaran در بخش اخبار لحظه‌ای گوگل خود انجام می‌دهد.

این‌گونه به الگوریتم‌های گوگل و به کاربران اثبات خواهید کرد که برای آن‌ها اهمیت زیادی قائل بوده‌اید. همین برای موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد. از طرفی چون اولین نفری هستید که در این مورد می‌نویسید قطع به یقین در لینک اول قرار خواهید گرفت.

 

سوشیال سیگنال دریافت کنید

منظور از سوشیال سیگنال چیست؟ زمانی که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه بگیرید و به صفحات سایت شما اشاره کنند و افراد از referral سوشیال وارد سایت شوند، شاخک‌های موتورهای جستجو تکان خواهد خورد. آن‌ها این را پای اعتماد کاربران می‌گذارند و از نگاه آن‌ها برند شما یک برند محبوب و مطمئن است. برای همین به احتمال خیلی زیاد جایی برای شما در صفحه اول باز خواهند کرد که دیگر کاربران گوگل نیز شما را ببینند.

به صفحه اول گوگل برسید

از کاربران خود در قالب کمپین‌های مختلف درخواست کنید که شما و برندتان را داخل شبکه‌های اجتماعی منشن کنند و یا لینک صفحات شما را به اشتراک بگذارند.

 

البته که سئو چاشنی ماجرا است

اینکه چرا تیم تخصصی تولید محتوا آریانگاران از سئو به مانند چاشنی یاد می‌کند را نمی‌دانیم. اما این گروه که رسته کاری خود را مانند هاب اسپات جلو می‌برد معتقد است که سئو باید باشد تا محتوا خوشمزه و جا افتاده باشد. در واقع تکنیک‌های جدید سئو کاملا الزامی است. اما به طور مثال چگالی کلمه کلیدی 1.5 تا 2 درصد دیگر واقعا از مد افتاده و دیگر جایی در سئو محتوای متنی ندارد.

پیشنهاد ویژه
چطور از ابزارهای تحلیل سایت برای بهبود سئو استفاده کنیم؟

توصیه ما این است که سئو را به صورت کاملا کلاه سفید و گاها خاکستری به کار ببرید. نوشتن عنوان جذاب، بهینه سازی متن و تصویر و ویدیو به طور اصولی، توضیحات متای جذاب، اسکیمای محتوا، ساختار بندی صحیح هدینگ‌ها و لینک سازی صحیح کارهایی که در بخش سئو و برای تثبیت جای خود در میان 10 لینک اول یا همان رسیدن به صفحه اول گوگل می‌توانید انجام دهید.

 

استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا انجام دهید

این بخش از روی حرف ما با صاحبان کسب و کارهای بزرگ و برندها است. اگر شما نیز می‌خواهید روزی رهبر بازار شوید و مانند یک برند مطرح حضور داشته باشید، از انجام بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا غافل نمانید. این روزها یک جنبه بد که در برون سپاری محتوا به آژانس‌های محتوا وجود دارد این است که آن‌ها تعدادی محتوا به شما تحویل می‌دهند و با قبل و بعدش کاری ندارد.

اما این پروسه در آژانسی مانند آریانگاران مقداری متفاوت است. کسب و کارهای مختلف می‌توانند از همان ابتدا به صورت کاملا اصولی مطابق با اهداف برند و پرسونای مخاطبشان تقویم محتوایی و کانتنت استراتژی داشته باشند.

به صفحه اول گوگل برسید

در بازاریابی محتوا شما با تعریف اهداف برند و از طریق محتوای ارزشمند و مناسب به دنبال جذب مخاطب به سایت خود هستید و این پروسه بازاریابی، مراحلی دارد که متخصص محتوا به فراخور کسب و کار شما طی خواهد کرد.

 

آموزش ببینید

بر پایه حدس و گمان و بدون دانش کاری نکنید. این را همیشه به یاد داشته باشید که انجام ندادن هیچ کاری بهتر از انجام دادن کار اشتباه است. کاری که می‌توانید انجام دهید بخصوص اگر علاقمند به وارد شدن در دنیای تولید محتوا، نویسندگی و سئو هستید این است که آموزش ببینید. پکیج و دوره آموزشی معتبر تهیه کنید. در سمینارها و وبینارهای رایگان شرکت کنید. وبلاگ سایت‌های معتبر تولید محتوا را دنبال کنید. در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین و اینستاگرام نیز افراد سرشناس این حوزه را دنبال کنید و از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

به صفحه اول گوگل برسید

برای رسیدن به صفحه اول گوگل هر کاری نکنید

نوشتن در مورد هر موضوعی به منظور قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بهیوده‌ترین کار است. در بالا نیز به شما گفتیم در مورد مسائل مرتبط به حوزه کاری خودتان تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری انجام دهید. خرید بک لینک غیرواقعی، استفاده از روش‌های کلاه سیاه و دور زدن گوگل محال ممکن است که با نتیجه خوب و رضایت بخش باقی بماند. نتیجه این کارها پنالتی شدن سایت یا بلاک شدن آن است که در واقع یعنی رفتن به جهنم! غیر از این است؟

 

جمع بندی

می‌دانستید که 90 درصد محتواهای نگارش شده و ساختار یافته در آریانگاران در صفحه اول گوگل قرار گرفته‌اند؟ پشت این آمار توجه به فاکتورهایی است که اینجا بخش زیادی را برایتان گفته‌ایم.

دیدید؟ رسیدن به صفحه اول گوگل در گرو فقط سئو و بهینه‌سازی نیست. حتی ما می‌گوییم که این بازاریابی محتوا است که به شما در قرار گرفتن در جایگاه برتر گوگل کمک خواهد کرد. این کاری است که سایت‌های رتبه برتر دنیا از فوربس و یاهو گرفته تا هاب اسپات، نشنال جئوگرافیک، مدیوم و ردیت انجام می‌دهند.

در اینجا ما فاکتورهای مهم رتبه گرفتن در صفحه اول موتورهای جستجو از جمله گوگل را به شما گفتیم. از جمله مهم‌ترین آن‌ها بازاریابی محتوا، تدوین استراتژی محتوا، بهینه‌سازی انواع محتوا، دریافت سوشیال سیگنال و تولید محتوای منظم و مرتب (پیوسته) می‌باشد.

شما تا به این لحظه چه کاری برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل انجام داده‌اید؟

5/5

سوالات متداول

آیا قرار گرفتن در لینک اول گوگل کار سختی است؟

بله در حالت کلی آمدن به لینک 1 کار سختی است که نیاز به استراتژی درست سئو و محتوا دارد

برای رتبه گرفتن در گوگل هفته ای چند محتوا لازم است؟

بسته به نوع و اندازه کسب و کار شما از هفته ای 1 تا روزانه چند عدد امکان دارد نیاز باشد.

برای سفارش محتوا از آریانگاران چکار باید کرد؟

به آدرس رسمی سایت یعنی www.aryanegaran.com مراجعه کنید.

منظور از 10 لینک آبی گوگل چیست؟

همان 10 لینک در صفحه اول که رنگ آبی هستند و بعد از کلیک شما روی آن به رنگ بنفش درمی‌آیند.

در رسیدن به صفحه اول گوگل اولویت با سئو است یا محتوا؟

محتوا

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید