نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام

 

با سلام و خسته نباشید.امروز در خدمت شما عزیزان با آموزش نحوه پست گذاشتن در برنامه اینستاگرام هستیم.با ما همراه باشید تا قدم به قدم به شما آموزش بدهیم.

 

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام (Instagram) شبکه‌ای اجتماعی بر پایۀ ارسال عکس و ویدئوست؛ یعنی برای پست‌کردن مطلب در اینستاگرام، حتماً باید عکس یا ویدئویی نیز همراه آن مطلب داشته باشید. اینستاگرام این امکان را به کاربر می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، Twitter، تامبلر، آمبا و اوکی‌رو منتشر کند.

ویژگی های اینستاگرام (Instagram) چیست؟

  • امکان اشتراک گذاری تصاویر خود و یا دوستان

  •  لایک کردن عکس های شما توسط دیگران

  • اعمل جلوه های عالی و شگفت انگیز برروی عکس ها

  • ثبت نام اسان و بدون دردسر و بدون نیاز به فیلت-رشکن

  • کاهش محدودیت ۱۵ ثانیه ای در اپلود ویدیوپ

  • پیدا کردن تمامی عکس های مرتبط با یک نام کاربری

حال برویم سراغ اموزش 

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

 

 

آیکون مثبت را لمس کنید

بعد از اینکه وارد اینستاگرام شدید در قسمت پایین صفحه دقیقا در وسط، یک علامت مثبت خواهید دید. برای اینکه در اینستاگرام پست بگذارید روی این علامت لمس کنید.

 

از گالری عکس انتخاب کنید یا عکس جدید بگیرید

بعد از اینکه روی علامت مثبت لمس کردید، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید آنجا عکس یا ویدئوی موردنظرتان را بارگذاری کنید. اما اینجا دو انتخاب دارید: هم می‌توانید از عکس‌های موجود در گالری استفاده کنید و هم می‌توانید با دوربین خودتان، عکس یا فیلم جدیدی بگیرید:

 

  • خب حالا که عکس را دیدید خیلی راحت‌تر متوجه می‌شوید. اگر می‌خواهید عکس یا ویدئویی از گالری‌تان انتخاب کنید، روی گزینه شماره ۱ لمس و عکس مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید.

  • اما اگر می‌خواهید از آن عکس‌های معروف یکهویی (!) بگیرید، روی گزینه ۲ لمس کنید تا دوربین شما فعال شود.

  • حالا اگر می‌خواهید ویدئوی جدیدی بگیرید، خیلی راحت روی گزینه ۳ لمس کنید.

  • الان فرض کنید که عکس یا ویدئویی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید یکی دو تا نیست! پس چکار می‌کنید؟ خیلی راحت روی گزینه آلبوم (گزینه ۴) لمس می‌کنید و عکس‌ها یا ویدئوهای مدنظرتان را انتخاب می‌کنید. در این حالت، هر کدام از عکس‌های شما بصورت جداگانه و پشت سر هم بارگذاری می‌شوند.

  • همچنین روش دیگری هم برای بارگذاری عکس وجود دارد به این شکل که می‌توانید همه عکس‌ها را در یک عکس ترکیب کرده و پست کنید. اگر این کار را می‌خواهید انجام بدهید روی گزینه ۵ لمس کنید.

  • در ضمن اگر اندازه پیشنهادی اینستاگرام برای عکس به دلتان ننشست، روی گزینه ۶ لمس کنید تا عکس شما با اندازه کامل بارگذاری شود.

فیلتر دلخواهتان را انتخاب کنید

بعد از اینکه ویدئو یا عکس موردنظرتان را انتخاب کردید، روی گزینه Next که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد لمس کنید تا یک قدم به پست گذاشتن در اینستاگرام نزدیک‌تر شوید. در این قسمت می‌توانید فیلترهای جالبی را روی عکستان اعمال بکنید. مثلا می‌توانید عکس را سیاه و سفید کنید یا تن رنگ‌هایش را عوض کنید.

پیشنهاد ویژه
شورت کدهای افزونه WP User Frontend

بعد از اینکه فیلتر خودتان را انتخاب کردید، باز هم روی گزینه next لمس کنید تا وارد مرحله بعدی بشود.

کپشن مورد نظر خود را بنویسید و پست کنید

حالا دیگر در مرحله آخر هستید! در این مرحله شما سه گزینه مختلف دارید که همه آن‌ها اختیاری هستند. بخش اول همان کپشن است: متنی که زیر عکس یا ویدئوی خودتان می‌نویسید. همیشه سعی کنید برای پست خودتان یک کپشن جذاب بنویسید تا ارزش پست‌تان را بیشتر کند.

گزینه دیگری که دارید، مسئله لوکیشن (یا همان موقعیت مکانی) است. اگر جای خاصی عکس یا ویدئو گرفته‌اید یا اصلا دوست دارید موقعیت مکانی خودتان را نشان بدهید، می‌توانید با لمس گزینه لوکیشن، موقعیت خودتان را وارد کنید.

قسمت آخر هم تگ کردم دوستان‌تان است. اگر یکی از دوستان‌تان در عکس یا ویدئو کنار شما هستند یا اصلا دلتان می‌خواهد که آن ها را در عکس تگ بکنید، روی این گزینه لمس کنید. البته یادتان باشد برای اینکه بتوانید شخص دیگری را در عکس تگ بکنید، آن شخص هم باید حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشد (در غیر این صورت نمی‌توانید).

 

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشه.

 

پیشنهاد میشود : آموزش ساخت پیج در اینستاگرام

5/5

سوالات متداول

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام (Instagram) شبکه‌ای اجتماعی بر پایۀ ارسال عکس و ویدئوست؛ یعنی برای پست‌کردن مطلب در اینستاگرام، حتماً باید عکس یا ویدئویی نیز همراه آن مطلب داشته باشید. اینستاگرام این امکان را به کاربر می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، Twitter، تامبلر، آمبا و اوکی‌رو منتشر کند.

ویژگی های اینستاگرام (Instagram) چیست؟

امکان اشتراک گذاری تصاویر خود و یا دوستان
 لایک کردن عکس های شما توسط دیگران
اعمل جلوه های عالی و شگفت انگیز برروی عکس ها
ثبت نام اسان و بدون دردسر و بدون نیاز به فیلت-رشکن
کاهش محدودیت ۱۵ ثانیه ای در اپلود ویدیوپ
پیدا کردن تمامی عکس های مرتبط با یک نام کاربری

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید