💣فروش ویژه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس
فقط و فقط با قیمت ۵۰ هزار تومن

پر سرعت ترین سرور اختصاصی لینوکس چه ویژگی هایی دارد؟

پر سرعت ترین سرور اختصاصی لینوکس

وقتی صحبت از خرید سرور اختصاصی لینوکس می شود، پرسش های زیادی در ذهن کاربران شکل می گیرد که در این بخش قصد داریم به آنها با زبانی ساده و روان، پاسخ دهیم.سرور اختصاصی لینوکس در واقع یک سرور پر سرعت و قدرتمند، برای اهداف گوناگون می باشد که افراد با تجربه زیادی اقدام به خرید آن برای رفع نیاز های خود می کنند.سرور های اختصاصی نسل جدیدی از با کیفیت ترین تجهیزات سخت افزاری هستند که کمک بسیار زیادی در توسعه وبسایت ها و زیر ساخت های یک تجارت آنلاین دارند و تهیه آن ها با در نظر گرفتن قیمتشان، بسیار اقتصادی و به صرفه می باشد.

تجربه سرعت بالا با سرور اختصاصی لینوکس

زمانی که به دنبال سرعت بالا در اینترنت می باشیم، پای سرور های اختصاصی به بحث کشیده می شود و با توجه به امتحانی که در همه زمینه ها پس داده اند، سرعت بالای سرور اختصاصی لینوکس، بسیار معروف بوده و یکی از دلایلیست که تمایل به خرید آن در بین کاربران بسیار بالاست.حال اینکه مگر چه تفاوتی بین این Dedicated Server های لینوکسی با سایر سرویس ها مانند:سرور مجازی،هاست اشتراکی و .. وجود دارد، یک پرسش بسیار مهم و منطقی می باشد که باید به آن به درستی پاسخ داد.

منظور از سرور اختصاصی چیست؟

سرور های اختصاصی یا dedicated servers، تمام توان و قدرت سروری که خریداری می کنید را به شما منتقل کرده و حتی اندک منابعی از سخت افزار های سرور شما را با سایر افراد و کاربران، به اشتراک نمی گذارد.این جمله را دوباره بخوانید! طبیعتا این قابلیت یکی از دلایلیست که سرعت سرور اختصاصی لینوکس بسیار بالا بوده و اولویت اول برای خرید می باشد.

پر سرعت ترین سرور اختصاصی لینوکس

 

چرا سرور اختصاصی لینوکس؟

خرید سرور های اختصاصی در دو گروه بسیار رایج امکان پذیر است که این دو گروه شامل:لینوکس و ویندوز می باشد.تفاوت های بسیاری در این دو سیستم عامل از آغاز ارائه آنها وجود داشته و این تفاوت ها باعث شده تا کاربران به دو گروه تقسیم شوند.یکی طرفداران سیستم عامل لینوکس و دیگر طرفداران سیستم عامل ویندوز.سرور های لینوکسی از قابلیت های زیر بهره مند هستند:

1-امنیت بالا

شاید هر کسب و کاری که قصد فعالیت در حوزه اینترنت را داشته باشد، یکی از مهم ترین پارامتر ها، حفظ امنیت سرور برای فایل ها و اطلاعات خود باشد.سیستم عامل لینوکس نیز به دلیل open source بودن و رفع باگ های بسیار، امن ترین سیستم عامل به عنوان استفاده در سرور های اختصاصی شناخته می شود.برای همین خرید Linux Dedicated Servers از نظر امنیت بسیار بهتر از سرویس های ویندوز می باشد.البته نباید گفت که سرور های اختصاصی ویندوز امنیت ندارند!

2-سرعت

حتما از زمانی که شروع به کار با سیستم عامل ها کردید، با هنگ کردن سیستم و مشکلاتی از این قبیل دست و پنجه نرم کرده اید.خرید سرور اختصاصی لینوکس به دلیل استفاده بهینه از منابع سخت افزاری و عدم مشکلاتی مانند هنگ کردن در این سیستم، هم از نظر نرم افزاری و هم از نظر بازدهی در اینترنت، سرعت بالایی برای شما رقم خواهد زد.

3-نصب آسان نرم افزار ها

بدون پرداخت هزینه با خرید سرور اختصاصی، می توانید نرم افزار های دلخواه و مرتبط با سیستم عامل لینوکس را بر روی سرور خود نصب کرده و از قابلیت های آن استفاده کنید.این ویژگی باعث شده تا اکثر کاربران سرور های لینوکسی را به عنوان گزینه اول انتخاب کنند و از قابلیت ها و مزایای آن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه
فرش ماشینی گرد

ویژگی های کلی Dedicated Server ها

خرید سرور اختصاصی چه در نوع لینوکس و چه ویندوز، قابلیت های بسیار متنوعی در اختیار کاربر قرار می دهد، برای مثال می توان به داشتن یک آی پی ثابت و اختصاصی، منابع سخت افزاری قدرتمند و اختصاصی، دسترسی کامل برای مدیریت و نصب نرم افزار های دلخواه بر روی این سرور ها، راه اندازی سرویس های مختلف در حوزه وب، استفاده از آنها به عنوان هاست برای سایت های مختلف اشاره کرد.

پر سرعت ترین سرور اختصاصی لینوکس

 

دسترسی کامل و بدون محدودیت

اگر قبل از خرید سرور اختصاصی لینوکس، اقدام به تهیه سایر سرویس های مطرح در حوزه وب مانند هاست کرده باشید، حتما با این موضوع مواجه شده اید که با خرید سرویس های اشتراکی، دسترسی شما برای تغییر و اعمال تنظیمات بصورت دلخواه، بسیار محدود می باشد و باید با نظارت شرکت هاستینگ، صورت بگیرد.بر خلاف این سرویس ها، سرور های اختصاصی لینوکس به شما دسترسی root ( همانند دسترسی ادمین در ویندوز) داده و با استفاده از آن می توانید به:تعریف کاربر جدید، تنظیمات دلخواه بر روی سرور، مسدود سازی آی پی،نصب یا حذف برنامه، خاموش و روشن کردن سرور بپردازید.

آی پی ثابت با سرور های لینوکسی

خرید آی پی ثابت در dedicated server های لینوکس، قرار داده شده، یا بهتر بگوییم با خرید این سرورها، یک آی پی ثابت و اختصاصی به شما داده می شود.با استفاده از این آی پی دیگر نگران تغییر آن و مشکلاتی مانند راه اندازی دوباره سرویس خود بر روی یک ip جدید را نخواهید داشت.

همیشه در دسترس

با خرید سرور اختصاصی لینوکس ، علاوه بر سرعت و امنیت بسیار بالایی ک گفته شد، آپتایم یا دسترس پذیری بالای آنها را نیز تجربه می کنید.به دلیل نگه داری این سرور ها در مراکز داده معتبر داخلی یا خارجی، حساسیت بر به روز بودن و در دسترس بودن آنها بسیار بالاست و یک تیم فنی همیشه وظیفه کنترل و چک کردن وضعیت آنها را دارند.قیمت این سرور ها با توجه به اختصاصی بودن منابع سخت افزاری و ویژگی های کم نظیری که به کاربر ارائه می کند، به نسبت سایر سرویس های اشتراکی بالا تر بوده که منطقی به نظر می رسد.

جمع بندی

خرید سرور اختصاصی لینوکس در ورژن های مختلفی مانند:لینوکس ابونتو، دبیان، کالی، سنت او اس، از شرکت های هاستینگ داخل کشور امکان پذیر بوده و می توان با قیمت های اقتصادی تری به نسبت سرویس های خارج از کشور آنها را تهیه کرد.سرور اختصاصی لینوکس در دو موقعیت ایران و آلمان بسیار پر طرفدار بوده و با توجه به نیاز سنجی خود می توانید یکی از انها را خریداری کرده و از قابلیت آن استفاده نمایید.

 

# این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و میهن وبمستر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید