مزایای سئو برای سایت های پزشکی و جزئیات آن

مزایای سئو برای سایت های پزشکی و جزئیات آن

درگذشته، می‌توانستید به صحبت‌های شفاهی و بیمارانتان که با دوستان و خانواده‌تان در مورد عملکرد پزشکی خود صحبت می‌کردند تکیه کنید. این شیوه‌های بازاریابی سنتی، اگرچه امروزه هنوز مفید هستند، اما کار را به‌تنهایی انجام نمی‌دهند.

باتوجه‌به اینکه اکثر بیماران فعلی و بالقوه اطلاعات مراقبت­های بهداشتی خود را به‌صورت آنلاین دریافت می­کنند، نمی­توانید تلاش­های بازاریابی دیجیتال را نادیده بگیرید. اگر این کار را انجام دهید، بیماران احتمالی را به رقبای خود از دست می­دهید. این دلایل کافی است که شمارا قانع کند برای سئو پزشکی سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه به مزایای سئو سایت های پزشکی و جزئیات آن می­پردازیم.

 

یافتن پزشکان از طریق جستجو در گوگل

سئو چیست؟ بازاریابی برای مطب پزشکی خود زمانی به معنای قراردادن یک تبلیغ در صفحات زرد بود. بااین‌حال، امروزه بیماران بالقوه برای یافتن ارائه‌دهندگان مراقبت­های بهداشتی محلی به موتورهای جستجو روی می­آورند. طبق یک مطالعه، نزدیک به 54 درصد از بیماران بالقوه زیر 35 سال از موتورهای جستجو برای یافتن پزشکان محلی استفاده می­کنند. اهمیت سئو سایت در اینجا نمایان می­شود.

حتی افراد مسن­تر شروع به استفاده از موتورهای جستجو به‌عنوان وسیله­ای برای یافتن ارائه‌دهندگان مراقبت­های بهداشتی محلی کرده­اند، زیرا 27 درصد از افراد بین 55 تا 64 سال هنگام جستجوی یک پزشک از موتور جستجو استفاده می­کنند. سئو پزشکی به شرح زیر است:

 

· تأیید نام و اعتبار پزشکان با قرار گرفتن در نتایج جستجو

هنگامی‌که بیماران بالقوه به‌صورت آنلاین برای عمل پزشکی شما جستجو می­کنند، باید در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالا ظاهر شود. قرارگرفتن در بالای نتایج موتورهای جستجو، نام شمارا در مقابل بیماران احتمالی قرار می‌دهد. گوگل موتور جستجوی پیشرو در جهان است، بنابراین زمانی که سئو سایت پزشکی شما به‌درستی انجام شود نام برندتان در بالای موتورهای جستجو ظاهر می­شود، تأیید قوی بر اعتبار شما است.

جستجوگرها به گوگل اعتماد دارند و به‌عنوان محصول جانبی آن، زمانی که به عملکرد شما در بالای صفحه‌نمایش داده می‌شود اعتماد می­کنند. سئو سایت پزشکی می­تواند بازدهی خدمات شمارا چندبرابر کند.

 

· هزینه های جذب مراجعه کنندگان به شیوه سنتی را کاهش دهید.

جذب بیماران جدید یکی از اهداف سئو سایت پزشکی شما است. بااین‌حال، به‌دست‌آوردن بیماران جدید ممکن است برای شما هزینه بیشتری نسبت به هزینه­ای که بیماران به شما می­پردازند، داشته باشد. با تکنیک‌های مؤثر یک شرکت خدمات سئو، می‌توانید بودجه کلی بازاریابی را کاهش دهید، زیرا استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال نسبت به سایر اشکال تبلیغاتی ارزان‌تر هستند.

این بدان معنی است که شما می­توانید بیماران جدید را بسیار سریع­تر و با هزینه کم­تر وارد کنید. با هزینه‌های بازاریابی کم­تر، انعطاف‌پذیری لازم برای سرمایه‌گذاری در توسعه هدفمند و صرف زمان بیشتری برای ساده‌سازی اهداف خوددارید.

 

· بیماران بالقوه را هدف بگیرید.

سئو سایت پزشکی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین استراتژی‌ها است، زیرا بیماران بالقوه‌ای را هدف قرار می‌دهد که در حال جستجوی آنلاین خدمات مشابه شما هستند. استراتژی‌های سئو پزشکی می‌توانند برخلاف استراتژی‌های سنتی به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک کنند.

 

· یک استراتژی بازاریابی درون گرا است.

سئو به صنف شما با نرخ بالاتری نسبت به سایر روش های تبلیغات یا استراتژی­های بازاریابی پاداش می­دهد. این به این دلیل است که سئو سایت پزشکی یک استراتژی بازاریابی درون‌گرا است و به شما امکان می‌دهد تا برای مشتریان واجد شرایطی که به دنبال محصولات و خدمات مشابه شما هستند، بازاریابی کنید.

برای اینکه پیام خود را به مخاطبان هدف خود منتقل کنید، لازم نیست برنامه تلویزیونی موردعلاقه آن­ها را قطع کنید یا فضای گران‌قیمتی را در مجله­ای اشغال کنید که آن­ها در حال خواندن مقاله هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی آن­ها به دنبال اقدامات پزشکی مانند شما هستند، آنلاین شوید.

پیشنهاد ویژه
بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی با کمک اپلیکیشن های آموزشی

درواقع، شما حتی مجبور نیستید مخاطبان هدف خود را متقاعد کنید تا خدمات شمارا امتحان کنند. تنها پیامی که باید منتقل کنید این است که شما تمرین مناسبی برای بازدید آن­ها هستید.

 

· تنها کاری که سئو سایت برای پزشکان انجام نمی­دهد.

در اینجا یک چیزی وجود دارد که سئو سایت پزشکی نمی­تواند برای شما انجام دهد، نتایج فوری از افرادی که آماده برنامه­ریزی قرار ملاقات هستند را به شما نمی­دهد.

ایجاد شهرت در موتورهای جستجو به زمان نیاز دارد.  معمولاً چند ماه یا بیشتر. این امر به‌ویژه زمانی صادق است که شما رقبای دارید که مدت‌زمان زیادی بر روی سئوکار می‌کنند و قبلاً برای برخی از اصطلاحات کلیدی شما رتبه‌بندی می‌کنند.

 

تفاوت سئو برای سایت پزشکی با سایت شرکتی

تفاوت سئو سایت پزشکی در مقابل سایت شرکتی اندک است. سئوی شرکتی به شرکت شما کمک می­کند تا از مزایای موتورهای جستجو برای به‌دست‌آوردن ترافیک و درنهایت مشتریان بیشتر استفاده کند.

سئوی شرکتی شاخه­ای از بهینه‌سازی موتورهای جستجو است که به طور خاص برای برندهای بزرگ­تر طراحی‌شده است. سئوی شرکتی بر بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای رتبه‌بندی بالا برای کلمات کلیدی مرتبط به‌منظور جذب ترافیک ارگانیک بیشتر از مشتریان بالقوه تمرکز دارد. سئوی شرکتی می­تواند برای کسب‌وکارهایی که به دنبال رشد حضور آنلاین خود و دستیابی به مخاطبان وسیع‌تری هستند بسیار سودمند باشد.

کمپین‌های سئوی پزشکی عبارات خاص مراقبت‌های بهداشتی که توسط کاربران وب در موتورهای جستجو استفاده می‌شود را هدف قرار می‌دهند. با محبوبیت روزافزون مراجع و جستجوگران پزشکی در موتورهای جستجو، سئو سایت پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی به طور فزاینده‌ای به یک ضرورت در دنیای دیجیتال امروز تبدیل می‌شود.

 

مزایای سئو برای سایت های پزشکی و جزئیات آن

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک سفارش سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید