💣فروش ویژه افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس
فقط و فقط با قیمت ۵۰ هزار تومن

فرش ماشینی گرد

فرش ها در دکوراسیون خانه علاوه بر اینکه برای پوشش کف خانه استفاده میشود تاثیر زیادی در زیبایی خانه نیز دارد. معمولا همه ی افراد در دکوراسیون خانه ی خود از فرش ها استفاده میکنند. فرش با اشکال هندسی میتواند جذاب باشد و که در این میان فرش گرد طرفداران زیادی پیدا کرده و دارای ظاهری شیک و لوکس می باشد. اما به نسبت مزایا و زیبایی آن، در زمان های گذشته، معمولا کم تر خانه ای را می بینیم که از فرش گرد استفاده کرده باشند. البته نه این که استفاده نشود، بلکه به نسبت زیبایی و جذابیت این گونه فرش ها، استفاده چندانی از آن ها نمی شود. شاید یکی از دلایل آن، عدم آگاهی در مورد فرش گرد و نحوه استفاده از آنهاست.

فرش ماشینی گرد

امروزه با تغییراتی که در عصر مدرن در چیدمان ها اتفاق افتاده گرایش ها به سمت دکوراسیون های مدرن سوق داده شده است، در حالیکه  بسیاری از خانم های باسلیقه، علاقه دارند که مبلمان منزل خود را به صورت گرد بچینند. علاوه بر اینکه برخی از مبلمان ها اساسا برای چینش دایره ای طراحی شده اند. در این قسمت به دلایل محبوبیت فرش گرد می پردازیم و به بیان برخی از نکاتی را که باید در هنگام خرید فرش گرد در نظر داشته باشید را برای شما بیان میکنیم.

 

فرش گرد مناسب کجاست ؟

اگر همیشه بدنبال بهترین مدلهای انواع وسایل تزئینی برای دکوراسیون خانه ی خود هستید فرش های دایره ای بهترین گزینه برای شماست. برای استفاده از فرش گرد محدودیتی وجود ندارد. می توان از این گونه فرش ها در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی خانه، بسته به فضای موجود استفاده کرد. معمولا فرش برای قرار دادن در وسط خانه و یا جلوی مبل ها از این فرش ها استفاده میشود. فرش های ماشینی گرد مدلهای مختلفی دارند که خرید آن نیز بستگی به سلیقه و سبک چیدمان خانه ی شما دارد.

فرش ماشینی گرد

از آنجاییکه فرش گرد، نسبت به شکل مستطیلی فرش، به روز تر است. معمولا این فرش های زیبا خانه شما را شیک و امروزی می کنند. در منازلی که از موکت ، سرامیک و یا پارکت استفاده شده است، می توان با پهن کردن یک فرش گرد وسط مبل ها و چیدن آن ها به زیبایی و ظرافت در اطرافش، جلوه ای زیبا ایجاد کنید.
اگر فضای خانه شما با ابعاد استاندارد فرش پوشانده نمیشود، در این صورت، بهترین انتخاب در این شرایط استفاده از فرش گرد در این مکان هاست، زیرا پرتی های منزل شما و تفاوت فاصله دیوارها از طرفین فرش، چندان به چشم نمی آید. همین ویژگی، این فرش ها را برای فضاهای با ابعاد غیراستاندارد، مناسب تر می کند.
همین طور، برای جدا کردن برای اینکه یک قسمت را سالن پذیرایی را از قسمت دیگر( مخصوصا در خانه هایی که فضای پذیرایی آنها به صورت یکدست و یکنواخت است) جدا کنید، از فرش گرد میتوانیم استفاده کنیم ، چرا که به سبب شکل ناب آن، چشم، آن جا را جایی مستقل از بقیه فضا درک می‌کند.
استفاده از فرش گرد در زیر میزهای ناهارخوری طرحی مدرن و شیک برای دکوراسیون شماست. سعی کنید اندازه ی فرش را طوری انتخاب کنید که هنگام نشستن مهمان ها روی فرش باشند.
در اتاق کودک هم معمولا از طرح های عروسکی، فانتزی و کارتونی گرد استفاده میکنند که جلوه ی خاص و کم نظیری ایجاد میکند. حتما دقت بفرمایید که طرح فرش گرد اتاق کودک را هماهنگ با سایر وسایل و متناسب با رنگ آمیزی آن انتخاب کنید تا از تاثیر آن کم نشود.

پیشنهاد ویژه
بهینه سازی عکس های وردپرس

فرش ماشینی گرد

فرش گرد چه سایزهایی دارد ؟

فرش های گرد همچون فرش های دیگر سایزهای مختلفی در انواع منفاوت از طرح و رنگ دارند. برای مثال فرش گرد کلاسیک، شامل فرش گرد ۱۲۰۰ شانه ساده و برجسته ، فرش گرد 1000 شانه و فرش گرد ۷۰۰ شانه است و فرش گرد مدرن شامل فرش گرد 40 تکه و وینتیج میشود. قالیچه های گرد و دایره ای در سایزهای ۱*۱ ، ۱/۵*۱/۵ و ۲*۲ و … نیز در بین مشتریان بسیار محبوب و پرفروش است. با توجه به اینکه اکثرا عرض دستگاه های بافندگی 3 متر است فرش های گرد هم تا قطر 3 متر بافت میشوند، البته با دستگاه هایی که دارای عرض 4 متر هستند فرش گرد با قطر 4 متر نیز تولید میشود.

 

قیمت فرش گرد

فرش گرد همانند سایر فرش های دیگر دارای المان هایی است که بر قیمت آن تاثیر میگذارد ازجمله : شانه، تراکم، نوع بافت و سایز آن
شانه و تراکم فرش در هر نوع بافت رابطه مستقیم بر قیمت فرش دارد این بدان معنی است که با افزایش شانه و تراکم قیمت افزایش و با کاهش آن قیمت کاهش می یابد. مورد دیگر نوع بافت فرش هست مثلا بافت ساده، گل برجسته، وینتیج و چهل تکه و …
و مهمترین المان سایز فرش است. فرش گرد سایز بزرگ معمولا به سایز های 4*4 و یا 3*3 گفته می شود و سایزهای ۱*۱ ،5/1*5/1و ۲*۲ و 5/2*5/2 به عنوان قالیچه های گرد تولید میگردد که نسبت به فرش گرد سایز بزرگ، پر فروش تر هستند. البته سایزهای گرد سفارشی هم توسط شرکت امیران در هر نوع طرح و رنگ طراحی و بافت میگردد.
برای محاسبه ی قیمت فرش همانند بقیه فرش ها، از حاصلضرب قیمت یک متر فرش در قطر*قطر به دست می آید.

 

قبل از خرید فرش ماشینی گرد توجه کنید که :

برای تمامی طرح های فرش ماشینی امیران کاشان، فرش دایره ای در سایزهای مختلف وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست. اگر فرشی مستطیلی شکلی را برای فضای خانه خود انتخاب کرده اید و و اکنون میخواهید یک فرش طرح دایره هماهنگ با آن سفارش دهید، با تیم طراحی مجموعه فرش امیران جهت ثبت سفارش، طراحی و بافت سفارشی طرح مدنظرتان را در میان بگذارید.
تیم طراحی فرش امیران ، فرش قالیچه گرد سفارشی شما را در صورت نیاز طراحی و بافت می کند. البته این امکان وجود دارد که ، این طرح پیش از این توسط مشتریان دیگر فرش امیران سفارش داده شده و طراحی آن موجود است که این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد و فرش شما سریعتر آماده میشود.

 

# این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و میهن وبمستر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید