افزونه های وردپرس مورد نیاز برای طراحی سایت دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا با داشتن یک سایت تخصصی توانسته به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود داشتن رابط کاربری حرفه ای، امکان فیلتر محصولات، سرچ سریع، مگامنو حرفه ای و نابری راحت سبب شده که کاربران به راحتی بتوانند محصول مورد نظر را پیدا کنند، با سایر محصولات مقایسه کنند، محصول را به سبد خرید اضافه کنند و فرایند خرید تکمیل شود.
اگر به دنبال طراحی سایت مشابه دیجی کالا هستید می توانید از قالب دیجی کالا استفاده کنید که تمام یا قسمت زیادی از این امکانات را دارد اما اگر سایتتان از قبل طراحی شده و می خواهید این امکانات را به سایتتان اضافه کنید در ادامه افزونه های مورد نیاز برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا را معرفی می کنیم.

افزونه های وردپرس مورد نیاز برای طراحی سایت دیجی کالا

افزونه های لازم برای طراحی سایت دیجی کالا

اگر شما هم با سایت وردپرسی سر و کار دارید، حتما افزونه های متعدد را پیدا کردید که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. طبیعتا امتحان کردن هر کدام برای اینکه بفهمید کدام بهتر است،‌ علاوه بر اینکه زمان بر است، شاید مفید هم واقع نشود و در نهایت باز هم سردرگم باشید. واضح است که افزونه هایی باید استفاده شود که بتواند درآمد زایی را افزایش دهد، تجربه کاربری را روان تر و آسان تر کند و همچنین بازدید از سایت را افزایش دهد. به همین دلیل در اینجا قصد داریم تا تعدادی از افزونه مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا را معرفی کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

 

فیلتر پیشرفته محصولات ووکامرس

یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام مراجعه به یک وب سایت فروشگاهی با آن مواجه می شوند، سردرگم شدن در میان تعداد زیادی از محصولات است. اگر به سایت دیجی کالا مراجعه کرده باشید، حتما نواری در سمت راست تصویر محصولات می بینید که تنظیمات فیلتر پیشرفته است. در این قسمت به راحتی می توانید محدوده قیمتی مد نظر، برند و بسیاری از فیلد های دیگر را برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود، تنظیم کنید.
استفاده از این افزونه کاربردی، تجربه بسیار راحت و روانی را برای کاربر به همراه دارد که در نتیجه سبب افزایش فروش در وب سایت های فروشگاهی می شود.

افزونه های وردپرس مورد نیاز برای طراحی سایت دیجی کالا

افزونه صدور فاکتور Factori

یکی از ویژگی های مفید دیجی کالا که این سایت را در بین مشتریان خود به یک سایت قابل اعتماد تبدیل کرده است، صدور فاکتور می باشد. افزونه ووکامرس در وردپرس به تنهایی قابلیت صدور فاکتور بعد از انجام شدن پرداخت را ندارد و با نصب افرونه صدور فاکتور را روی سایت می توانید این امکان را به سایتتان اضافه کنید این کار سبب می شود تا اعتبار شما در بین مشتریان افزایش یابد و در نتیجه فروش وب سایت شما بیشتر می شود.
با افزونه صدور فاکتور می توانید فاکتور و پیش فاکتور صادر کنید و به صورت ایمیل یا پیامک برای کاربر ارسال کنید و یا فاکتور را به صورت pdf ایجاد کنید تا امکان پرینت داشته باشد.

 

افزونه دیجیتس Digits

پیشنهاد ویژه
جدیدترین ایرپاد شیائومی

شاید بار ها برایتان پیش آمده باشد که رمز عبور حساب کاربری خود را فراموش کرده باشید و هنگام ورود به حساب خود به مشکل برخورده باشید. افزونه دیجیتس، این قابلیت را به شما می دهد که تنها با وارد کردن شماره موبایل خود همانند دیجی کالا عضو سایت شوید و با آن لاگین کنید
. برای وارد شدن به حساب کاربری از طریق این افزونه نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست و کاربر تنها با استفاده از رمز عبور یک بار مصرف (OTP) که به شماره موبایل آن پیامک می شود می تواند به راحتی در وب سایت لاگین کند.

 

افزونه Ajax Search Pro

این افزونه وردپرس یکی از قدرتمند ترین و بهترین افزونه جستجوی وردپرس به صورت ایجکس است که هر وب سایتی بدون شک به آن نیاز دارد. این افزونه قابلیت های فراوانی برای سرچ در سایت فراهم می کند کافیست قسمتی از نام محصول را وارد کنید تا سرچ برای شما نمایش داده شود.

افزونه های وردپرس مورد نیاز برای طراحی سایت دیجی کالا

ایجاد دسته بندی، برچسب، محصولات ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلود (EDD)، دسته بندی محصولات، سرچ باکس هایی برای انواع پست تایپ، برگه، نوشته، برچسب های محصولات، قابلیت استفاده از متاتگ ها مانند قیمت محصول، کاربران وب سایت، دانشجویان، اساتید و… همگی جز ویژگی هایی است که افزونه سرچ ایجکس به سایتتان اضافه می کند.

 

افزونه تیکتور

اگر به دنبال این هستید که یبه سوالات کاربران مستقیما از سایت خودتان پاسخ دهسد می توانید یک سیستم تیکتینگ راه اندازی کنید تا تیکت های پشتیبانی را مستقیماً از وب سایت خود مدیریت کنید. این به بازدیدکنندگان وب سایت شما اجازه می دهد تا مشکلات را گزارش کنند، سؤال بپرسند و بازخورد در مورد خدمات و محصولات شما ارائه دهند.
با بهترین افزونه تیکت امکان تعریف دپارتمان های مختلف برای سایت وجود دارد و کاربر مستقیم می تواند برای واحد مورد نظر تیکت ارسال کند، می توانید برچسب های مختلفی برای تیکت مانند در حال بررسی، پاسخ داده شده و بسته را تعریف کنید، همچنین از طریق ایمیل یا پیامک به کاربر در مورد وضعیت تیکت اطلاع دهید.


افزونه های وردپرس مورد نیاز برای طراحی سایت دیجی کالا

افزونه ساخت اپلیکیشن

با پیشرفته تر شدن تلفن های هوشمند، کاربران بیشتر تمایل دارند تا از طریق برنامه های کاربردی، کار های خود را انجام دهند. پس اگر قصد دارید وب سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا را طراحی کنید، به یاد داشته باشید که وجود یک اپلیکیشن کامل و قدرتمند می تواند بسیار در پیشرفت کار شما تاثیر گذار باشد. برای این کار می توانید از قالب هایی مانند وودمارت استفاده کنید که خودکار اپلیکیشن را برای سایتتان اضافه می کند و یا می توانید با افزونه های ساخت اپلیکیشن برای سایت فروشگاهی تان یک اپلیکیشن بسازید.
شما هم می توانید با نصب افزونه های مورد نیاز برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا امکانات متنوعی را به سایتتان اضافه کنید تا فرایند خرید آسان تر شود اما در کنار این خدمات و محصولات با کیفیتی را برای کاربران ارائه دهید تا فروش دائمی داشته باشید.

5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید