اهمیت داشتن پیج اینستاگرام و مزایای واگذاری مدیریت آن

اهمیت داشتن پیج اینستاگرام و مزایای واگذاری مدیریت آن

اینستاگرام در ابتدا تنها جایی برای سرگرمی افراد بود. اما در چند سال اخیر برای خیلی ها تبدیل به یک فروشگاه مجازی شده است که البته سود آوری بسیار خوبی هم دارد. در این بین افرادی که هزینه ی راه اندازی فروشگاه را نداشتند، از این فرصت بهترین بهره را بردند تا خودی نشان بدهند. پیشرفت این فضا تا جایی بوده است که خیلی از فروشگاه های حضوری هم نیاز به داشتن پیج را حس کردند. البته اینستاگرام هم در این راستا قابلیت های خود را بهبود داده است و همواره امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در هر حال امروزه راه اندازی یک صفحه ی کسب و کار در اینستاگرام به یک کار حرفه ای تبدیل شده و فضای آن بسیار رقابتی است.

برای راه اندازی بهترین صفحه در اینستاگرام سعی و خطا نکنید

برای راه اندازی پیج اینستاگرام دو راه دارید. یکی اینکه خودتان دست به کار شوید و تمام زمان خود را صرف راه اندازی پیج کنید. راه دوم مدیریت پیج را به افراد حرفه ای واگذار کنید. برای حرفه ای بودن در اینستاگرام به تخصص در اداره ی پیج و همچنین تخصص در تولید محتوا نیاز دارد. ممکن است خودتان وارد باشید و زمان کافی در اختیار داشته باشید و شخصا پیج را اداره کنید. در عین حال ممکن است سرتان خیلی شلوغ باشد یا نیاز به کمک افراد حرفه ای داشته باشید و بخواهید راه دوم یعنی واگذاری مدیریت پیج را انتخاب کنید. راه دوم البته مزایای زیادی دارد که در ادامه بیشتر در موردش صحبت خواهیم کرد.

مدیریت پیج اینستاگرام به چه تخصص هایی نیاز دارد؟

برای مدیریت پیج اینستاگرام اول از همه پیج اینستاگرام به یک ادمین اختصاصی نیاز دارد که به مارکتینگ در این فضای مجازی مسلط باشد و به دقت زمان ارسال پست ها و پاسخگویی به دایرکت و کامنت را تحت کنترل بگیرد. علاوه بر این پیج شما باید استراتژی اینستاگرام مارکتینگ را دنبال کند. یعنی راهبردی داشته باشد که محتوا های شما هر چه بیشتر و بهتر دیده شوند. تخصص در این دو زمینه کمک می کند تا پیج اینستاگرام جذب خیلی بیشتری داشته باشد.

مدیریت محتوا های اینستاگرام

محتوا و مطالبی که در یک پیج اینستاگرامی منتشر می شوند، قالب های مشخصی دارند. شاید فکر کنید که با داشتن یک دوربین و گوشی به راحتی می توان برای پیج اینستا محتوا تولید کرد. اما، کار به همین سادگی ها نسیت. برای پیج های حرفه ای کسب و کار باید کمی سختگیرانه تر از پیج های شخصی عمل کرد. برای تولید هر کدام از انواع محتوا باید تخصص داشت تا محتوا جذاب و مورد پسند مخاطبان باشد. یک مدیر خوب برای پیج اینستاگرام با نظر سنجی و مخاطب شناسی تشخیص می دهد که مخاطبان به دنبال چه نوع محتوایی هستند و روی تولید آن ها تمرکز می کند. انواع محتوا برای اینستا عبارتند از:

  • محتوا به صورت فیلم
  • محتوای گرافیکی
  • محتوا به صورت عکس
  • محتوا به صورت پادکست
  • در قالب های پست و استوری
پیشنهاد ویژه
راهنمای خرید لپ تاپ برای مصارف مختلف

عکاسی و تصویر برداری برای پیج

اهمیت داشتن پیج اینستاگرام و مزایای واگذاری مدیریت آن

یکی از جنبه های مهم داشتن یک پیج خوب در فضای اینستاگرام که تصویر محور است، عکاسی حرفه ای معرفی شده است. هر چه که حرفه ای تر عکاسی و تصویر برداری کنید، محتوا های منحصر به فرد تر و جذاب تری خواهید داشت. به این ترتیب مخاطب بیشتری جذب خواهید کرد.

انتخاب صحیح هشتگ ها

انتخاب هشتگ های درست به افزایش بازدید پیج اینستا کمک می کند. یک مدیریت حرفه ای برای پیج اینستاگرام به خوبی از هشتگ های درست استفاده می کند تا بیشترین جذب مخاطب را داشته باشد. در واقع هشتگ های مناسب می تواند دروازه ی ورودی خوبی برای پیج شما باشند و مخاطبان محصولات شما را مستقیما به پیج هدایت کنند.

تنظیم زمان انتشار محتوا

الگوریتم های اینستاگرام نسبت به نظم در انتشار پست ها حساسند. به همین دلیل پیج هایی که منظم کار می کنند و برای انتشار محتوای خود برنامه ریزی زمان بندی شده دارند، موفق تر عمل می کنند. توجه به این نکته باعث می شود یک پیج در اکسپلور یا جستجوی اینستا بیشتر دیده شود. یعنی اینستاگرام چنین صفحه هایی را بیشتر در دیدرس مخاطبان قرار می دهد. با واگذاری مدیریت پیج به افراد حرفه ای مثل شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو می توانید با خاطری آسوده شاهد انتشار منظم محتوا ها در پیج اینستا باشید.

امنیت صفحه ی اینستاگرام

هکر ها در همه جای فضای وب در کمین هستند و صفحه های اینستاگرام هم در خطرند. به همین دلیل باید راهکار های تامین امنیت پیج را مورد توجه قرار داد. اخیرا کاربر های خیلی زیادی به دلیل هک شدن، پیج خود را از دست داده اند. این موضوع خصوصا برای کسب و کار ها بسیار ناراحت کننده است. البته امنیت پیج تنها محدود به مقابله با هکر ها نیست. خطر دیسیبل شدن پیج، فراموشی اطلاعات و انواع چالش های دیگر هم برای صفحه ها وجود دارد. وقتی مدیریت پیج خود را به افراد حرفه ای واگذار کنید، قطعا امنیت پیج شما را تامین خواهند و تمام اقدامات لازم بری جلوگیری از هر گونه خطر از دست رفتن پیج را انجام خواهند داد.

وقتی مدیریت پیج خود را واگذار می کنید چه می شود؟

اهمیت داشتن پیج اینستاگرام و مزایای واگذاری مدیریت آن

  • زمان شما برای رسیدگی به کسب و کارتان و توسعه ی فکری آزاد خواهد شد
  • اگر از افراد و شرکت های حرفه ای مثل شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو استفاده کنید، پیج شما سود آوری خوبی خواهد داشت
  • کیفیت صفحه ی کسب و کار شما بالاتر می رود، چون یک مدیر حرفه ای را به کار می گیرید
  • پیج اینستاگرام شما نظم پیدا می کند و محتوا ها در زمان مشخص و منظم ارسال می شوند
5/5
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در پینترست
آخرین نظرات
  • پاسخ به سوالات کاربران در اسرع وقت داده میشود.
  • دیدگاه شما پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
  • از ارسال متن بصورت فینگلیش خودداری نموده و فارسی تایپ کنید.
  • سوالات خود را تنها در بخش کامنت مطرح نمایید و پشتیبانی محصولات بعد از خرید را در بخش تیکت ارسال کنید.
دیدگاه شما
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید